Webinar Artrose: wat nu?

Webinar over omgaan met artrose
Pijn in je handen, heupen en knieën? Bang dat het erger wordt? Of misschien weet je niet goed wat je ermee aan moet. Kijk ons webinar Artrose: wat nu? terug. In dit webinar legt een deskundige uit wat je kunt doen.
  • Tips en informatie van een ergotherapeut
  • Je leert hoe je minder last hebt van artrose
  • Gewoon thuis kijken op pc, laptop, tablet of smartphone
  • Gratis voor leden en niet-leden

Webinar artrose terugkijken

Kijk hieronder het webinar Artrose: wat nu? terug.

Hierover gaat het webinar

In het webinar Artrose: wat nu? legt een deskundige uit wat je kunt doen als je artrose hebt. Zij weet wat artrose betekent voor jouw leven en hoe je voorkomt dat klachten toenemen. Je krijgt antwoord op vragen als:

• Wat is artrose?
  • Hoe voorkom je dat meer last krijgt van artrose?
  • Wat kun je zelf doen aan artrose?

Artrose komt veel voor in Nederland. Van ongeveer 1,2 miljoen mensen is bij de huisarts bekend dat ze de aandoening hebben. Twee keer zo veel vrouwen als mannen heeft artrose. Knie-artrose komt het meeste voor, gevolgd door heupartrose.