Aan tafel

Praat mee over de toekomst van de ledenvereniging
Heb jij goede ideeën over de toekomst van de ledenvereniging? Wil je meepraten hoe we de zorg in de toekomst betaalbaar houden en wat wij daar samen aan kunnen doen? Dan zijn we op zoek naar jou! Meld je nu aan.

Wat heb jij nodig aan zorg? Nu en in de toekomst.

Om de zorg in de toekomst voor iedereen mogelijk en betaalbaar te houden moeten we steeds meer zelf doen. Een vriendin naar het ziekenhuis brengen, boodschappen halen voor de buurman of schoonmaken bij een familielid. Dat is informele zorg. De ledenvereniging wil graag weten hoe jij als lid naar informele zorg kijkt en hoe wij jou hierbij kunnen ondersteunen. Nu en in de toekomst. Daarom nodigen we je graag uit voor een bijeenkomst waar we met jou en andere leden in gesprek gaan. Help en denk je mee?

Het wordt een leuke en interessante bijeenkomst en we zijn benieuwd naar jouw ideeën en wensen!

Meld je hieronder aan voor een dag naar keuze:

Vanzelfsprekend houden we ons aan de coronamaatregelen die dan gelden.

Formulier
Welke bijeenkomst wil je bezoeken?

Wat is informele zorg?

Informele zorg is alle zorg, hulp en ondersteuning die nodig is om zo lang mogelijk zelfstandig en plezierig te leven en die niet betaald wordt vanuit de overheid. Dit kan dus van alles zijn. De buurman die jouw heg knipt. Een vriendin die je naar het ziekenhuis brengt, een neef die boodschappen doet of een kennis die je wekelijks helpt met schoonmaken.