Cool-earplugs

Oren altijd optimaal beschermd
Naar een concert of festival, de heg knippen of motorrijden. Wat u ook doet, met Cool-earplugs zijn uw oren altijd optimaal beschermd. Verkrijgbaar in hippe kleuren en met gratis bewaarcase. Uw ledenvoordeel: 35% korting.
  • Talloze toepassingen
  • Optimale bescherming
  • Steeds opnieuw te gebruiken
  • Makkelijk schoon te houden
  • Handig mee te nemen

Zo werken Cool-earplugs

Altijd beschermd

Toepassingen cool-earplugsMet Cool-earplugs heeft u nog maar 1 setje oordoppen nodig. Met Cool-earplugs zijn uw oren altijd beschermd. Als u naar een concert gaat bijvoorbeeld, zelf op het podium staat, op reis gaat, wilt slapen... Maar ook bij het sporten, zwemmen of op het werk.

Optimale afsluiting

Cool-earplugs nemen de vorm aan van uw gehoorgang. Dit komt door de speciale vorm van de kop van de oordop, die zich openvouwt als u de Cool-earplug in het oor plaatst. Eenmaal in het oor zorgt de Cool-earplug voor een optimale afsluiting van de gehoorgang en volgt de oordop elke beweging van het oor. Dit in tegenstelling tot oordoppen van hardere rubbersoorten of harde oordoppen.

Demping over alle frequenties

Cool-earplugs dempen gemiddeld met 20dB of 25dB en hebben een SNR84-waarde van 23/25dB over alle frequenties. Uit tests blijkt dat de demping over het gehele frequentiebereik nagenoeg identiek is. Dit komt door de excellente filter in Cool-earplugs.

Makkelijk schoonhouden

3 verpakkingen Cool-earplugsNa gebruik kunt u de Cool-earplugs onder de kraan wassen. Vindt u dat te lastig, dan kunnen de Cool-earplugs gewoon in de vaatwasser. Omdat de kop van Cool-earplugs gesloten is, blijft er geen oorsmeer achter in oordop. De kans op infecties is daarom klein!

Hoogwaardig en duurzaam

Cool-earplugs zijn gemaakt van een zeer hoogwaardig en duurzaam rubber. Ze zijn verkrijgbaar in hippe kleuren en worden geleverd in een klein en handig opbergdoosje. Een handige aluminium opbergkoker is tevens verkrijgbaar.

Body

Zo bestelt u Cool-earplugs met 35% ledenkorting