Zo helpt de ledenvereniging je door de coronacrisis

De ledenvereniging is er voor je. We helpen je door deze moeilijke tijden. Zo houd je contact met andere mensen, vind je bij ons 24/7 een luisterend oor, en blijf je fit. Maar ook regel je via ons meer gemak en veiligheid thuis. En je weet welke berichten over corona betrouwbaar zijn. Samen helpen we elkaar.

24/7 contact
luisterend oor
tips en informatie

Welke berichten over corona kun je nou geloven?

Er wordt veel gezegd en geschreven over corona. Waaronder helaas ook nepnieuws. Wat is nou waar en wat kun je geloven? De ledenvereniging wijst je de weg naar betrouwbare informatie. Voor deskundig antwoord op al jouw coronavragen en goede tips om corona te voorkomen.

Thuisarts.nl

Op de website van de Nederlandse huisartsen Thuisarts.nl vind je betrouwbare informatie over corona. En wel in de volgende situaties:

RIVM

Het RIVM (Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu) biedt betrouwbare informatie over het coronavirus. Zij houden je op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en geven antwoord op coronavragen.

Rijksoverheid

De Rijksoverheid zet alle informatie over het coronavirus en de maatregelen van de regering op een rijtje. Je vindt hier bijvoorbeeld informatie over financiële regelingen en wat te doen als je reisplannen hebt.

Coronamaatregelen in beeld

Illustrator Corine Matser brengt de laatste coronamaatregelen van de regering in beeld:

Persconferentie Mark Rutte en Hugo de Jonge 28 september 2020