Overal wifi in huis?

Schakel deskundige hulp in
Heeft u problemen met uw wifi? Geen bereik in de tuin of boven in huis? Krijgt u de modem niet aan de praat? Haal deskundige hulp in huis!

Modem resetten

Als u problemen heeft met wifi-bereik, kan een reset van uw modem vaak al helpen. Haal de stekker uit het stopcontact, wacht een minuutje, stop de stekker er weer in en gun de modem even de tijd om op te starten.

Wifi-versterker

Helpt een reset niet? Heeft u nog steeds slecht bereik in de tuin of boven in huis? Dan kan een wifi-versterker de oplossing zijn. Als u handig bent in het instellen van apparaten, installeert u die zelf.

Deskundige hulp

Komt u er zelf niet uit en heeft u ook geen handige buur of familielid? Schakel dan deskundige hulp in. De mogelijkheden op een rij.

Telecomproviders

De meeste providers zoals KPN, Ziggo en T-Mobile bieden een uitgebreide wifi-service. Sommige providers zoals online.nl en Fiber bieden alleen online ondersteuning met vraag-en-antwoord-pagina's.

1. Online ondersteuning
    Op de website van uw provider vindt u een handleiding: wat kunt u zelf doen?
  2. Telefonische helpdesk
    Komt u er met de handleiding niet uit? Bel dan met de telefonische helpdesk van uw telecomprovider. Dit kan wel tijd kosten.
  3. Monteur aan huis
    Lukt het ook met de telefonische helpdesk niet? Vraag dan om een monteur aan huis. De monteur doet een wifi-check en kan een wifi-versterker installeren. Daar moet u meestal wel voor betalen.

Fabrikanten

Sommige fabrikanten van wifi-apparatuur bieden zelf een installatieservice. Zoals Sitecom. De service is natuurlijk alleen voor apparaten van het eigen merk.

Commerciële servicebedrijven

U kunt ook een bedrijf inschakelen dat wifi bij u thuis installeert. Er zijn weinig van dit soort bedrijven en ze leveren hun diensten vaak plaatselijk. Voorbeelden: