Workshop e-health, wat kun je ermee?

Meld je nu aan!
Met e-health heb je meer grip op je gezondheid of ziekte. Hoe je dat doet? Daarover gaat de workshop E-health, wat kun je ermee? De workshop is op dinsdag 28 januari in Veendam en op vrijdag 31 januari in Ede. Gratis toegang. Meld je nu aan!

Inhoud workshop

Persoonsalarmering, je bloedwaarden online delen met je dokter, een automatische medicijndispenser, sensoren in huis… Het zijn een paar voorbeelden van e-health. Dankzij e-health of digitale zelfzorg kun je functies van je lichaam zelf meten en in de gaten houden. Dat scheelt controles in het ziekenhuis of bij de dokter.

Zo kan e-health je helpen

Bijna de helft van alle Nederlanders gebruikt al een of meer gezondheidsapps. Bijvoorbeeld voor meer informatie over je gezondheid of leefstijl, of als hulpmiddel bij een ziekte. Zoals een stappenteller, een voedingsapp en medische apps. Tijdens de workshop geeft innovatiemanager Teun Jonker van ZCN een kijkje in de zorg van de toekomst. Hoe gaat e-health daarbij helpen? En wat kan het voor ouderen, hun kinderen en mantelzorgers betekenen?

Tips voor een veilige woning

In de komende jaren komen er alleen maar meer mogelijkheden voor e-health. De ledenvereniging helpt je daarbij en biedt allerlei e-healthproducten. Daarover vertelt ledenadviseur Marlon de Haan. Zij geeft tijdens de workshop uitleg over domotica voor een veilige woning. Om bijvoorbeeld brand of een inbraak te voorkomen en het risico op vallen te verkleinen.

De workshop E-health, wat kun je ermee? vindt plaats tijdens de landelijke e-healthweek, en is een initiatief van de ledenvereniging en Zorgcentrale Noord (ZCN).

Datums en locaties

Veendam

Dinsdag 28 januari 2020
10.30 – 12.00 uur (inloop vanaf 10.00 uur)
Veenkade (De Kajuit)
Kaap de Goede Hoop 1
Veendam

Ede

Vrijdag 31 januari 2020
19.00 – 20.30 uur (inloop vanaf 18.30 uur)
Buurtcentrum De Meerpaal
Industrielaan 1
Ede

Ja, ik meld mij aan voor de workshop!

Formulier
Ik kom naar de workshop in:
Ik ben lid van de ledenvereniging:
Ik kom: