Eerste hulp aan kinderen (online)

In 2,5 uur op de hoogte. Jouw ledenvoordeel: je betaalt € 7,50 (normaal € 14,95)
Je wilt je kind goed helpen als het een ongelukje krijgt en bij je komt met een wondje, bloedneus of insectenbeet. Maar heb je te weinig tijd om een volledige EHBO-cursus te volgen? Doe dan de online cursus 'Eerste hulp aan kinderen'. Dan ben je in 2,5 uur op de hoogte. De cursus wordt gegeven door Livis, gecertificeerd EHBO-partner. Jouw voordeel als lid: je betaalt € 7,50 (normaal € 14,95).

Inhoud cursus

Ongelukjes in huis en tuin

Ieder kind is nieuwsgierig en dan gaat het wel eens mis. Bij het buiten spelen, maar de meeste ongelukjes gebeuren in huis en tuin. Denk aan een slok schoonmaakmiddel dat niet hoog genoeg stond, een schaafwond na een uitglijder of een kneuzing na een val van de trap.

Prettig te weten

Iedere ouder krijgt te maken met dit soort kinderongelukjes. Maar ook opa en oma als ze aan het oppassen zijn. Dan is het prettig om te weten hoe je eerste hulp moet verlenen. Daarom gaat de korte online cursus 'Eerste hulp aan kinderen' over de meest voorkomende ongelukjes in huis en tuin. Hoe verzorg je kneuzingen of (brand)wonden? Hoe ga je om met een vergiftiging, een bloedneus en hoofdletsel?

Opbouw cursus

In de cursus krijg je alleen de theorie over de meest voorkomende ongelukjes. Je doet niet de praktijksessie. Om die reden krijg je geen EHBO-certificaat. Maar je bent wel op de hoogte van hoe je eerste hulp verleent aan je kind.

Leuk, eenvoudig en mooi

De online cursus biedt een leuke, eenvoudige manier aan om EHBO-kennis op te doen. De cursus ziet er mooi uit, vooral door de duidelijke en aansprekende foto’s en video’s.

Direct feedback

De online cursus is verrijkt met tussentijdse quizvragen. Zo krijg je direct feedback op jouw EHBO-kennis. Maak je toch nog wat foutjes? Dan neem je gewoon de theorie nog een keer door.

Zoals jij het wil

Je hebt een druk leven. Daarom kun je de online cursus doen wanneer het jou uitkomt. Gewoon lekker op je stoel aan het zwembad, in de hangmat in de tuin of thuis op de bank. En het maakt niet uit of je de cursus volgt op je computer, mobiel of tablet. Zoals jij het wil.

Body

1. Log in
  2. Meld je aan

Jouw voordeel als lid

• 50% korting op het cursusbedrag. Je betaalt slechts € 7,50 (normaal € 14,95).
  • Heb je een aanvullende zorgverzekering? Mogelijk vergoedt je verzekeraar de kosten van de cursus. Op de website van Livis vind je een overzicht van vergoedingen per verzekeraar.

Chatten

Chat met onze