Financieel advies

Breng uw financiën op orde
Geld kan onzeker maken. Kan ik een huis kopen? Hoe regel ik mijn financiën voor de toekomst? Heb ik voldoende pensioen opgebouwd als ik stop met werken? Op elk moment in het leven zijn er andere vragen over geld. Met financieel advies via de ledenvereniging krijgt u deskundig antwoord. Stel uw vragen over wonen, sparen, en verzekeren aan de adviseur van Van Bruggen Adviesgroep.

• Financieel advies - logo Van Bruggen AdviesgroepGratis oriënterend gesprek
  • 10% korting op adviestraject
  • Gratis waardebepaling van uw huis (bij verkoop)

Zo werkt Financieel advies

Heeft u een financiële vraag? Bijvoorbeeld omdat u een huis wilt kopen, met pensioen gaat, een kindje krijgt of gaat scheiden? Stel uw vraag aan Van Bruggen Adviesgroep:

1. Financieel advies - man en vrouw (doorstromers) aan gesprekstafelOriënterend gesprek (gratis): een financieel adviseur van Van Bruggen Adviesgroep bespreekt uw persoonlijke situatie en uw vragen, wensen en dromen. De adviseur legt uit hoe Van Bruggen Adviesgroep u kan helpen. Ook vertelt de adviseur u wat het advies kost. U krijgt advies op maat, daardoor verschillen de kosten per situatie.
  2. Dienstverleningsovereenkomst: gaat u akkoord met het voorstel van de financieel adviseur? Dan ontvangt u de dienstverleningsovereenkomst. Daarin staat wat Van Bruggen Adviesgroep voor u doet en wat het u kost.
  3. Adviestraject: u maakt afspraken over een adviestraject, waarin Van Bruggen Adviesgroep u adviseert en uw zaken regelt. Als lid krijgt u 10% korting op een adviestraject.

Financiën op orde

Het is belangrijk om uw financiën goed op orde te hebben. Of u nu starter bent op de woningmarkt, voor het eerst ouder wordt, met pensioen gaat of er zeker van wilt zijn dat u uw nabestaanden goed achterlaat. Als u het financieel goed geregeld heeft, kan dat vervelende situaties voorkomen. Vooral als er ineens iets gebeurt.

Hierover kunt u financieel advies vragen

Uw financiële vragen kunnen gaan over de hypotheek, financiële planning, verzekeringen of aan- en verkoop van een huis tijdens diverse momenten in het leven zoals (samen)wonen, trouwen, kinderen krijgen, scheiden, werkloosheid, werken en ondernemen, arbeidsongeschiktheid, pensioen, erfenis en nog veel meer. Ook als u mantelzorger bent en de administratie doet voor uw naaste, kunt u financieel advies vragen.

Financieel advies - jonge man en vrouw (starters) kijken huis binnenHuis kopen of verkopen

Wilt u een huis kopen? Of hebt u verhuisplannen en wilt u uw huis verkopen? Dan is het goed om na te denken over maandelijkse kosten, hypotheekvormen, vraagprijs en dergelijke. De adviseur bespreekt graag de mogelijkheden met u.

Huis verkopen? Schakel Van Bruggen Adviesgroep in voor een financieel advies en de waardebepaling van uw huis is gratis.

Meer weten

Kijk voor meer informatie over de mogelijkheden van financieel advies op de website van Van Bruggen Adviesgroep.

Uw voordeel als lid

• Gratis oriënterend gesprek
  • 10% korting op adviestraject
  • Gratis waardebepaling van uw huis (bij verkoop)

Body

Zo vraagt u financieel advies aan

1. Klik hieronder op de roze knop Inloggen.
  2. Daarna scrollt u naar beneden en ziet u de roze knop Aanvragen. Klik hierop.
  3. Controleer het formulier. Verstuur het.
  4. Van Bruggen Adviesgroep belt u binnen 1 werkdag om een afspraak te maken.