Financieel advies

Breng je financiën op orde
Geld kan onzeker maken. Kan ik een huis kopen? Hoe regel ik mijn financiën voor de toekomst? Heb ik voldoende pensioen opgebouwd als ik stop met werken? Op elk moment in het leven zijn er andere vragen over geld. Met financieel advies via de ledenvereniging krijg je deskundig antwoord. Stel je vragen over wonen, sparen, en verzekeren aan de adviseur van Van Bruggen Adviesgroep.

• Financieel advies - logo Van Bruggen AdviesgroepGratis kennismakingsgesprek
  • 10% korting op adviesgesprek
  • Gratis waardebepaling van jouw huis (bij hypotheekadvies)

Zo werkt Financieel advies

Heb je een financiële vraag? Bijvoorbeeld omdat je een huis wilt kopen, met pensioen gaat, een kindje krijgt of gaat scheiden? Stel je vraag aan Van Bruggen Adviesgroep:

1. Financieel advies - man en vrouw (doorstromers) aan gesprekstafelKenismakingsgesprek (gratis): een financieel adviseur van Van Bruggen Adviesgroep bespreekt jouw persoonlijke situatie en je vragen, wensen en dromen. De adviseur legt uit hoe Van Bruggen Adviesgroep jou kan helpen. Ook vertelt de adviseur wat het advies kost. Je krijgt advies op maat, daardoor verschillen de kosten per situatie.
  2. Dienstverleningsovereenkomst: ga je akkoord met het voorstel van de financieel adviseur? Dan ontvang je de dienstverleningsovereenkomst. Daarin staat wat Van Bruggen Adviesgroep voor jou doet en wat het kost.
  3. Adviesgesprek: Van Bruggen Adviesgroep adviseert je en regelt jouw zaken. Als lid krijg je 10% korting op een adviesgesprek.

Financiën op orde

Het is belangrijk om je financiën goed op orde te hebben. Of je nu starter bent op de woningmarkt, voor het eerst ouder wordt, met pensioen gaat of er zeker van wilt zijn dat je je nabestaanden goed achterlaat. Als je het financieel goed geregeld hebt, kan dat vervelende situaties voorkomen. Vooral als er ineens iets gebeurt.

Hierover kun je financieel advies vragen

Financiële vragen kunnen gaan over de hypotheek, financiële planning, verzekeringen of aan- en verkoop van een huis tijdens diverse momenten in het leven zoals (samen)wonen, trouwen, kinderen krijgen, scheiden, werkloosheid, werken en ondernemen, arbeidsongeschiktheid, pensioen, erfenis en nog veel meer. Ook als je mantelzorger bent en de administratie doet voor je naaste, kun je financieel advies vragen.

Financieel advies - jonge man en vrouw (starters) kijken huis binnenHuis kopen of verkopen

Wil je een huis kopen? Of heb je verhuisplannen en wil je je huis verkopen? Dan is het goed om na te denken over maandelijkse kosten, hypotheekvormen, vraagprijs en dergelijke. De adviseur bespreekt graag de mogelijkheden.

Huis verkopen? Schakel Van Bruggen Adviesgroep in voor een hypotheekadvies en de waardebepaling van jouw huis is gratis.

Meer weten

Kijk voor meer informatie over de mogelijkheden van financieel advies op de website van Van Bruggen Adviesgroep.

Uw voordeel als lid

• Gratis kennismakingsgesprek
  • 10% korting op adviesgesprek
  • Gratis waardebepaling van jouw huis (bij hypotheekadvies)

Body

Zo vraag je financieel advies aan

1. Klik hieronder op de roze knop Inloggen.
  2. Daarna scroll je naar beneden en zie je de roze knop Aanvragen. Klik hierop.
  3. Controleer het formulier. Verstuur het.
  4. Van Bruggen Adviesgroep belt binnen 1 werkdag om een afspraak te maken.