Digihulp

Bram en Danny van Stichting Jow! zitten voor je klaar
Heb je een apparaat waarmee je kunt internetten? En lukt het jou nog niet om daarmee te videobellen, chatten, internetshoppen, internetbankieren, een online cursus te volgen…? Wil je de online colleges of een webinar van Espria Ledenvereniging volgen? Of wil je iets anders regelen op internet? Dat kun je allemaal leren! Bram en Danny van Digihulp (Stichting Jow!) leggen het je uit. Zodat jij je kunt redden op jouw internetapparaat. 1 uur Digihulp gratis voor leden.
  • Snel deskundige hulp van Bram en Danny of scholieren en studenten
  • Word digivaardig: gebruik je internetapparaat voor wat jij wil
  • 1 uur Digihulp gratis voor leden

Zo werkt Digihulp

Digihulp Bram en DannyDigihulp Bram en DannyMet Digihulp weet je hoe je internet gebruikt voor wat jij nodig hebt. Bram en Danny leggen het je uit aan de telefoon. Of ze kijken op afstand mee. Heb je liever hulp aan huis? Dan komt een andere student van Digihulp thuis helpen.

Via de ledenvereniging krijg je 1 uur Digihulp gratis. Heb je meer tijd nodig! Dan betaal je slechts € 6,50 per uur.

LET OP Digihulp is ervoor om jou vertrouwd te maken met je internetapparaat. Niet om problemen met je apparaat op te lossen.

Ledenvoordeel

• Gratis voor leden: 1 uur Digihulp. Daarna € 6,50 per uur

Voorwaarde

Zo vraag je Digihulp aan

Bel 088 - 383 20 00

Of vraag online aan in 4 eenvoudige stappen:

1. Klik hieronder op de knop Inloggen en log in. Nog geen lid: word eerst lid
  2. Klik onderaan de pagina op de knop Aanvragen
  3. Controleer je gegevens en pas het aan als iets niet klopt
  4. Klik onderaan het formulier op de knop Versturen
Espria Ledenvereniging werkt nauw samen met: Icare, Evean, Zorggroep Meander, GGZ Drenthe, Icare Jeugdgezondheidszorg, De Trans en Zorgcentrale Noord.