JowTube

Uitlegfilmpjes over gebruik tablet, computer en smartphone
Hoe werkt beeldbellen en WhatsApp, hoe kun je zoeken op internet en hoe verander je de instellingen van je computer? Internetten is vaak makkelijker dan je denkt. Als je maar weet wat je moet doen. De uitleg vind je op JowTube: handige uitlegfilmpjes, gemaakt door senioren. Die helpen je verder zodat je meer plezier hebt van je tablet, computer en smartphone. Gratis voor leden.
  • Handige uitlegfilmpjes
  • Voor en door senioren
  • Meer plezier van je tablet, computer en smartphone

Zo werkt JowTube

Het wordt steeds belangrijker om goed met een tablet, computer en smartphone om te kunnen gaan. Deze apparaten heb je steeds meer nodig om contact te hebben met de buitenwereld en om allerlei zaken te regelen, zoals boodschappen of bankzaken. Zeker in de coronacrisis.

Haal meer uit je apparaat

Wil je meer halen uit je tablet, computer of smartphone? De handige uitlegfilmpjes van JowTube laten je precies zien hoe je bepaalde handelingen op je apparaat uitvoert. Denk aan het veranderen van instellingen, het omgaan met de webbrowser, het gebruik van bepaalde programma’s, apps en nog veel meer.
Wil je bepaalde filmpjes vaker bekijken? Zet ze in je eigen JowTube-account en je vindt ze makkelijk terug.

Toch niet gevonden? Vraag een filmpje aan

Staat het antwoord op jouw vraag er toch niet bij? Als abonnee kun je ook een filmpje aanvragen. Wie weet staat het uitlegfilmpje binnenkort op JowTube! Zodat jij verder geholpen bent, net als andere senioren met dezelfde vraag.

In deze video wordt uitgelegd wat JowTube is en hoe het werkt:

Ledenvoordeel

• Gratis voor leden

Voorwaarde

Je bent lid van de ledenvereniging. Voor € 20,95 per jaar ben je al lid!