Goed geregeld!

Webinar: regel nu financiële en juridische zaken voor later
Je hebt een druk leven. Je geniet ervan. Nog een paar jaar tot je pensioen. Maar heb je al aan later gedacht? Je wil graag zorgeloos financieel ouder worden, in je eigen huis. Is dat haalbaar? Wat doe je met je spaargeld nu de rente zo laag is? En wat regel je in een levenstestament? Voorkom onaangename verrassingen! In het webinar Goed geregeld! hoor je hoe je je zaakjes voor later goed regelt. Gratis voor leden
  • Goed geregeld Marco Reijntjes notaris Goed geregeld - Marjan Beukema RabobankInformatie en tips van financiële en juridische deskundigen
  • Adviseur private banking Marjan Beukema van de Rabobank
  • Notaris Marco Reijntjes van kantoor Vos Reijntjes De Pagter
  • Interactief: stel gerust je vragen!
  • Gewoon thuis te volgen op pc, laptop, tablet of smartphone

28 januari 10:00 uur

Meld je nu aan

Weet je niet precies hoe het werkt? Geen probleem. Bel 088 – 383 20 00, we helpen je graag verder.

Hierover gaat het webinar

In het webinar Goed geregeld! leggen adviseur private banking Marjan Beukema van de Rabobank en notaris Marco Reijntjes van kantoor Vos Reijntjes De Pagter uit hoe je je financiële en juridische zaken voor later goed regelt. Bijvoorbeeld veilig bankieren, sparen en andere mogelijkheden voor je spaargeld, levenstestament en executeur:

• De rente is historisch laag, wat moet ik nu met mijn spaargeld doen?
  • Ik word gebeld door de bank, ze vragen om mijn pincode. Klopt dit?
  • Ik wil graag langer in mijn eigen woning blijven wonen, is dit financieel haalbaar?

Stel gerust je vraag

Heb je tijdens het webinar een vraag voor Marjan Beukema of Marco Reijntjes? Stel hem gerust! Je krijgt meteen antwoord.

Wat is een webinar?

Een webinar is een korte workshop of cursus op internet. Een deskundige vertelt over een bepaald onderwerp, bijvoorbeeld slank worden of eenzaamheid. Als deelnemer kun je actief meedoen door vragen van de deskundige te beantwoorden, en door zelf vragen stellen. Maar je komt zelf nooit in beeld. Ook kun je een schuilnaam gebruiken.
Aan een webinar neem je deel achter je eigen computer, tablet of smartphone. Het maakt niet uit waar je bent. Als je maar op het tijdstip van het webinar bent ingecheckt (supereenvoudig!).

Meld je nu aan

Ledenvoordeel

• Gratis voor leden en niet-leden