Geen dieet toch slank

Webinar over afvallen zonder afzien
Zeg maar dag tegen afzien, streng zijn en niets mogen. Welkom genieten! Afvallen en fit worden zonder dieet is leuk. Én lekker! Met kleine stapjes kom je al heel ver. Hoe je dat doet, vertelt gewichtscoach Mieke Kosters van Skinnyminds in het webinar Geen dieet toch slank.
  • Geen dieet toch slank - Mieke KostersTips en uitleg van gewichtscoach Mieke Kosters van Skinnyminds
  • Zonder diëten naar gezonder gewicht
  • Gewoon thuis te volgen op pc, laptop, tablet of smartphone
  • Gratis voor leden en niet-leden

Datum en tijd

29 september 19.00 uur

Hierover gaat het webinar

In het webinar Geen dieet toch slank krijg je deskundige adviezen en inspiratie om een gezond gewicht te bereiken. Mieke Kosters legt uit dat je echt niet hoeft ‘af te zien’ of honger te lijden. Met haar methode Skinnyminds ga je van véél eten naar genieten van het allerlekkerste. Je kiest bewust: je mag alles, je wilt het niet langer. Zelf bepalen wat je eet en stoppen met overeten, oftewel: regie pakken op je eigen eetgedrag maakt je krachtig, aantrekkelijk, trots én slank!
Met deze boodschap helpt Mieke Kosters al 12 jaar met succes om af te vallen en fit te worden en blijven. Zij heeft hierover 8 boeken geschreven, waaronder de bestseller Skinnyminds.

Stel gerust je vraag

Heb je een vraag voor Mieke Kosters? Stel hem gerust! Je krijgt meteen antwoord.

Wat is een webinar?

Een webinar is een korte workshop of cursus op internet (30 - 45 minuten). Een deskundige vertelt over een bepaald onderwerp, bijvoorbeeld slank worden of eenzaamheid. Als deelnemer kun je actief meedoen door vragen van de deskundige te beantwoorden, en door zelf vragen stellen. Maar je komt zelf nooit in beeld. Ook kun je een schuilnaam gebruiken.
Aan een webinar neem je deel achter je eigen computer, tablet of smartphone. Het maakt niet uit waar je bent. Als je maar op het tijdstip van het webinar bent ingecheckt (supereenvoudig!)

Zo doe je mee aan het webinar

Het webinar Geen dieet toch slank volg je eenvoudig via Webinargeek. Als lid heb je gratis toegang. Meedoen aan het webinar is heel eenvoudig:

1. Vul hieronder je gegevens in en klik op de knop Aanmelding bevestigen
  2. Krijg een herinnering met instructies voordat het webinar begint