Nooit meer lijnen en toch fit!

Vitaliteitschallenge van Skinnyminds
Word fitter en vitaler. Of raak eindelijk die extra kilo's kwijt. Met de online Vitaliteitschallenge van Skinnyminds lukt dat zonder dieet of streng sportprogramma. Start 5 oktober. Ledenvoordeel: je betaalt slechts € 75,- (normaal € 95,-), en je krijgt het boek Skinnyminds van Mieke Kosters (normaal € 19,95) er gratis bij. Schrijf je uiterlijk 5 oktober in!
  • Vitaliteitschallenge - Mieke KostersSlank zonder dieet
  • Leuk en actief programma
  • Gewoon thuis te volgen op tablet of smartphone

Vitaliteitschallenge - fruit-totemZo werkt de vitaliteitschallenge

Met dit leuke en actieve online programma van gewichtscoach Mieke Kosters leer je in 6 weken bewuster te eten en meer te bewegen. Dat werkt veel beter dan een streng dieet, waarbij na afloop de kilo's er vaak weer aanvliegen. De challenge start op 5 oktober.

Samen naar de eindstreep

De vitaliteitschallenge werkt met een handige app. Je gaat met een groep aan de slag en iedereen bepaalt zijn eigen doel: de een wil 5 kilo afvallen, de ander wil meer sporten. Je krijgt tips, gezonder recepten en persoonlijke hulp van een coach. En natuurlijk help en steun je elkaar!

Vitaliteitschallenge - boek SkinnymindsLedenvoordeel

• € 75,- (normaal € 95,-)
  • Gratis boek Skinnyminds van Mieke Kosters (normaal € 19,95)