Fiets-pechhulp

Hulp onderweg snel geregeld
Geniet je van een fietstocht en krijg je een lekke band of ander defect aan de fiets, geen probleem. Met pechhulp van FietsNed regel je snel een monteur die ter plekke de fiets repareert. Een gerust gevoel waardoor fietsen nog leuker wordt en jij bij pech weer snel verder kunt. 20% korting voor leden. Gratis letselschade hulp.
  • 24/7 hulp van deskundige fietsenmakers
  • Thuisbrengservice
  • Betaal alleen de onderdelen
  • Voor alle merken fietsen én e-bikes
  • Landelijke dekking, ook in België

Zo werkt fiets-pechhulp

Bel bij een pechgeval de alarmcentrale van FietsNed, 088 112 112 3 of meld het in de app. FietsNed stuurt zo snel mogelijk een monteur naar je toe. Voordeel van de app is dat hij precies ziet waar je staat en er zo nog sneller is. Elke monteur heeft een mobiele werkplaats met gereedschappen en onderdelen om jou snel weer op weg te helpen. Kan de fiets niet ter plekke gemaakt worden, dan brengt hij je samen met de fiets en eventueel fietsmaatje, naar huis.

Kies het abonnement dat bij je past

• Pechhulp onderweg: fietsreparatie onderweg, € 28,- per persoon, per jaar (niet-leden  € 35,-).
  • Pechhulp overal: fietsreparatie onderweg én aan huis,  € 40,- per persoon, per jaar (niet-leden € 50,-).
  • Pechhulp alles in 1: fietsreparatie onderweg én aan huis + 1 onderhoudsbeurt, € 88,- per persoon, per jaar (niet-leden € 110,-).

Heeft je fiets reparatie of onderhoud nodig en heb je geen zin of tijd om naar de fietsenmaker te gaan? Met het abonnement ‘overal’ en ‘alles in 1’ komt de monteur van FietsNed bij jou thuis. Zijn werkplaats zit in de bus en is uitgerust met de modernste gereedschappen en meetapparatuur. Lekker gemakkelijk toch?

Body
  1. Klik hieronder op de knop Bestellen (eerst inloggen) en log in.
  2. Volg de instructies

Bestellen (eerst inloggen)