Fit en gezond met Gerard Nijboer

Webinar over beweging: zo moeilijk is het niet!
Je bent 55-plus, fit en gezond, en je staat volop in het leven. Dat wil je natuurlijk zo houden. Of je zou je wel wat fitter willen voelen, je wil meer energie. Denk dan niet meteen aan uitgebreid trainen! Beweging hoeft niet moeilijk te zijn. Met een paar eenvoudige stappen kom je al heel ver. Hoe je dat doet, vertelt Gerard Nijboer je in het inspirerende webinar Fit en gezond met Gerard Nijboer.
  • Gerard NijboerTips en informatie van loopadviseur Gerard Nijboer, oud-Europees kampioen marathon
  • Je leert eenvoudige stappen naar gezonder leven
  • Gewoon thuis te volgen op pc, laptop, tablet of smartphone
  • Gratis voor leden en niet-leden

Datum en tijd

27 oktober 19.00 uur

Hierover gaat het webinar

In het webinar Fit en gezond met Gerard Nijboer krijg je deskundige adviezen en inspiratie om meer te bewegen. Gerard kan je alles vertellen over bewegen. Wat je wel en wat je beter niet kunt doen. Hoe blij je wordt van sporten. En wat je kunt doen om fit en gezond te worden of te blijven als je niet kunt sporten. "Als je eenmaal de eerste stappen hebt gedaan, kom je erachter dat het eigenlijk makkelijker is dan je denkt. Een tipje van de sluier: leg de lat lager dan je van plan bent!"

Stel gerust je vraag

Heb je een vraag voor Gerard Nijboer? Stel hem gerust! Je krijgt meteen antwoord.

Wat is een webinar?

Een webinar is een korte workshop of cursus op internet (30 - 45 minuten). Een deskundige vertelt over een bepaald onderwerp, bijvoorbeeld slank worden. Als deelnemer kun je actief meedoen door vragen van de deskundige te beantwoorden, en door zelf vragen stellen.

Aan een webinar neem je deel achter je eigen computer, tablet of smartphone. Het maakt niet uit waar je bent. Als je maar op het tijdstip van het webinar bent ingecheckt (supereenvoudig!).

Zo doe je mee aan het webinar

Binnenkort kun je je hier aanmelden voor het webinar Fit en gezond met Gerard Nijboer.

Ze de datum alvast in je agenda
27 oktober 19.00 uur

Ledenvoordeel