Rouw en verlies

Webinar over omgaan met verlies na corona
Iedereen krijgt in het leven te maken met rouw en verlies. Ook in coronatijd hebben veel mensen hiermee te maken. Bijvoorbeeld het verlies van je gezondheid of van een baan. Wat doet dit met jou en hoe ga je hiermee om? In het webinar rouw en verlies geven ledenadviseur Greetje Kroeze en Klaas-Jan Rodenburg van het Landelijk steunpunt verlies, uitleg én tips. Natuurlijk kun je ook al jouw vragen stellen.
  • Uitleg, tips en adviezen van ledenadviseur Greetje Kroeze en Klaas-Jan Rodenburg van het Landelijk steunpunt verlies.
  • Gewoon thuis te volgen op pc, laptop, tablet of smartphone
  • Gratis voor leden en niet-leden

29 april 2021 10.00 uur

Meld je nu aan

Weet je niet precies hoe het werkt? Geen probleem. Bel 088 – 383 20 00, we helpen je graag verder.

Hierover gaat het webinar

In het webinar rouw en verlies praten Greetje Kroeze en Klaas-Jan Rodenburg over:

• Invloed van corona op jouw leven
  • Hoe ga je om met verlies van gezondheid door corona?
  • Hoe ga je om met verlies van je baan door corona?
  • Waarom hulp van anderen belangrijk is bij het verwerken van verlies
  • Wat kan de ledenadviseur voor je doen?

Greetje en Klaas-Jan weten waar je tegenaan kunt lopen bij rouw en verlies. In hun werk hebben zij hier regelmatig mee te maken. Zij bespreken voorbeelden waar je echt wat aan hebt en die jou tot steun kunnen zijn.

Stel gerust je vraag

Heb je een vraag voor Greetje of Klaas-Jan? Stel hem gerust! Je krijgt meteen antwoord.

Wat is een webinar?

Een webinar is een korte workshop of cursus op internet. Een deskundige vertelt over een bepaald onderwerp, bijvoorbeeld slank worden of eenzaamheid. Als deelnemer kun je actief meedoen door vragen van de deskundige te beantwoorden, en door zelf vragen stellen. Maar je komt zelf nooit in beeld. Ook kun je een schuilnaam gebruiken.
Aan een webinar neem je deel achter je eigen computer, tablet of smartphone. Het maakt niet uit waar je bent. Als je maar op het tijdstip van het webinar bent ingecheckt (supereenvoudig!).

Meld je nu aan

Praat er met anderen over op Stamtafel

Iedereen gaat anders om met rouw en verlies. Wil je hierover praten met anderen? Bezoek dan onze stamtafel rouw en verlies. Ontmoet online gelijkgestemden, ga met elkaar in gesprek, vind steun bij elkaar en stel een vraag aan ledenadviseur Greetje.

Ledenvoordeel

• Gratis voor leden en niet-leden

Espria Ledenvereniging werkt nauw samen met: Icare, Evean, Zorggroep Meander, GGZ Drenthe, Icare Jeugdgezondheidszorg, De Trans en Zorgcentrale Noord.