Slaapadvies

De slaapexperts geven persoonlijk advies over hoe jij beter kunt slapen
Benieuwd hoe jij beter kunt slapen? Vraag een expert van Medipoint om advies, krijg tips over een goede slaaphouding en probeer slaapproducten zelf uit. Ben je toe aan een nieuw matras, bedbodem of kussen? Kom erachter wat goed bij jou past. Als lid krijg je flinke korting op veel producten!

De kracht van diepe slaap

"Beter slapen betekent niet per se dat je langer moet slapen", zegt Marianne Bleumink. Zij is biomedicus en slaapexpert. "Diepe slaap is heel belangrijk voor het herstel van weefsels, spiergroei en het geheugen." Niet diep genoeg slapen heeft dus gevolgen voor de gezondheid. Het beste advies van Marianne? "Probeer de kwaliteit van je slaap te verbeteren. Door bijvoorbeeld in de ochtend veel naar buiten te gaan. En pas op met dutjes na 14.00 uur. Dit heeft invloed op je diepe slaap en bemoeilijkt het inslapen."

Wil jij een betere nachtrust ervaren? Vraag een expert van Medipoint om advies, krijg tips over een goede slaaphouding en probeer slaapproducten zelf uit. Als lid van Espria Ledenvereniging krijg je flinke korting op veel producten.

Ontvang gratis advies

Ledenvoordeel

Tijdens de actieperiode tot en met 29 februari 2024 kun je gebruikmaken van onderstaande producten met korting:

• 50% korting op een ViscoClimate Ultra matras. Je betaalt geen € 898,- maar 449,- . De genoemde actieprijs is gebaseerd op een matras van 90 x 200 cm. Op andere formaten ook 50% korting.
  • Gratis bezorging
  • Gratis ophalen van je oude matras t.w.v. € 49,99
  • Gratis bedbodemcheck door slaapexpert t.w.v. € 59,99

Alle informatie over de producten van Medipoint vind je op medipoint.nl/slapen.

Voorwaarde