Webinar Slaap

Wat vertelt de wetenschap over slaap en met welke tips kun je direct aan de slag?
Een derde van ons leven brengen we op één oor door. Even energie bijtanken en ons brein tot rust brengen. Slaap is de motor voor morgen. Maar wat als je niet goed in slaap kunt komen of vaak wakker ligt? Experts vertellen hoe jij (nog) beter slaapt en kunt zorgen voor een goede nachtrust.
  • Experts aan het woord
  • Praktische tips
  • Antwoord op je slaapvragen

Bekijk hier het webinar van 3 november terug.

Hierover gaat het webinar

Wat kun je overdag doen om 's nachts beter te slapen? Passen jouw bed en kussen bij je slaaphouding? Wat kun je doen om uitgeruster wakker te worden? Vitaliteits-expert Marianne Bleumink, ergotherapeut Arvid Brouwer en ledenadviseur Emmy Nuberg geven je praktische elke tips kun je direct aan de slag? Een webinar van Espria Ledenvereniging en Medipoint over slaap.

Wat is een webinar?

Een webinar is een korte workshop of cursus op internet. Een deskundige vertelt over een bepaald onderwerp, bijvoorbeeld slank worden of eenzaamheid. Als deelnemer kun je actief meedoen door vragen van de deskundige te beantwoorden, en door zelf vragen stellen. Maar je komt zelf nooit in beeld. Ook kun je een schuilnaam gebruiken.
Aan een webinar neem je deel achter je eigen computer, tablet of smartphone. Het maakt niet uit waar je bent. Als je maar op het tijdstip van het webinar bent ingecheckt (supereenvoudig!).