Vitali-tijd avond

Inspiratie voor gezonde voeding en beweging
Je wilt je fitter voelen, meer energie hebben. Maar hoe zorg je daar nou voor? Kom naar Vitali-tijd, een avond vol inspirerende verhalen over gezonde voeding en beweging. Met deskundigen zoals Gerard Kemkers en Gerard Nijboer. Meld je direct aan! De toegang is gratis.

Vitali-tijd avond waarschijnlijk weer in september

De avonden Vitali-tijd tot en met juni gaan niet door vanwege de coronacrisis. We hopen dat de eerstvolgende avond in september kan plaatsvinden. Houd deze pagina in de gaten!
  • Inspirerende bijeenkomst vitaliteit
  • Gezonde voeding en beweging
  • Gratis toegang voor iedereen
  • Goodiebag met gezonde inhoud
Logo Vitali-tijd

Vitali-tijd wordt georganiseerd door de ledenvereniging en wordt mede mogelijk gemaakt door tastybasic

17 september 2020 in Alkmaar

19.30 uur
TAQA Theater De Vest Alkmaar

> meer informatie en andere locaties

Dit ervaar je op Vitali-tijd

publiek in bewegingMeer bewegen, anders bewegen, gezonder eten… We hebben allemaal wel eens gedacht: daar zou ik meer aan moeten doen. Maar hoe pas ik het in mijn drukke bestaan in? Ervaar het op de avond Vitali-tijd van de ledenvereniging.

Op deze inspirerende bijeenkomst laten deskundigen zien hoe je met een paar eenvoudige ingrepen al gezonder kunt leven. Zodat je je fitter voelt, vitaler. Kom meteen in beweging. En proef hoe lekker gezonde voeding is! Vraag voor een deskundige? Stel hem gerust!

Vitali-tijd: ervaar hoe je meer energie krijgt en lekker gezond blijft!

Gerard Kemkers, avondvoorzitter

'Houd balans, beweeg!'

Breng meer balans in je leven en richt je leven gezonder in, is het advies van schaatskampioen Gerard Kemkers. Dan gaat het niet alleen over meer bewegen en gezonde voeding, maar ook over voldoende slaap, ontspanning en nog veel meer. Het is extra belangrijk omdat niet-bewegen ons steeds gemakkelijker wordt gemaakt.

Jan Buining, voedingsdeskundige

‘Is het eigenlijk wel normaal wat wij eten?’

Jan Buining van TastyBasics houdt je een spiegel voor over je eetgedrag. Ook geeft hij suggesties voor gezonde alternatieven. Nieuwsgierig? Aan het eind van de avond is er een proeverij van gezonde hapjes van TastyBasics.

jan buining

Gerard Nijboer, loopadviseur

'Het gaat niet om topsportprestaties maar om dat je het volhoudt'

Het is vrij eenvoudig om meer te bewegen, vertelt marathon-kampioen Gerard Nijboer. Bijvoorbeeld door boodschappen te doen op de fiets of de kinderen lopend naar school te brengen. Dan komen de eerste succesjes snel en kom je vanzelf verder.

Mieke Kosters, Skinnyminds

'Jij bent de baas over wat je in je mond stopt'

Afvallen lukt beter door je eetgedrag te veranderen, weet Mieke Kosters uit eigen ervaring. Eet vooral wat je wil eten, maar zeg nee tegen overeten. Wees je bewust van je gedrag en neem de regie in eigen handen. Vraag je af als je trek hebt: zit mijn trek in mijn hoofd of in mijn maag? Zit ie in je hoofd, zoek dan een oplossing bij wat je voelt.

Hans de Vries, sportarts

'Als je beweegt, word je gelukkiger ouder'

Bewegen is het beste medicijn. Door te bewegen word je fit en dat is belangrijk voor je gezondheid. Dat weten we allang maar de noodzaak wordt steeds groter. Want we bewegen te weinig, vooral de jeugd. Geen smoezen meer om niet te bewegen en sporten. Bewegen is leuk!

Datum en locatie

Vitali-tijd - TAQA Theater De Vest AlkmaarDatum
donderdag 17 september 2020

Tijd