Dagtocht Giethoorn

Geheel verzorgd dagje. Ledenvoordeel: € 49,95 (normaal € 64,-)
Giethoorn
Genieten van een geheel verzorgde dagtocht naar Giethoorn? U vertrekt bij een opstapplaats in de buurt en reist per touringcar van Veenstra Reizen naar het Overijsselse dorpje voor een leuke dag. Uw ledenvoordeel: slechts € 49,95 (normaal € 64,-).
  • Vervoer per luxe touringcar
  • Koffie/thee met appelgebak
  • Rondvaart Giethoorn
  • Gieterse erwtensoep, stamppot boerenkool met worst en na afloop koffie/thee
  • Bingo met prijzen
  • Afsluitend drankje
Body

Zo boekt u tickets

1. Klik hieronder op Inloggen.
  2. Volg de instructies.

Datums

7, 9, 14, 16 november 2018

Opstapplaats

U stapt op de bus op een opstapplaats bij u in de buurt. Bekijk de opstapplaatsen per dag.

Rondvaart

Kom erwtensoepBij Restaurant De Rietstulp in Giethoorn wordt u opgewacht met een heerlijk kopje koffie met appelgebak. Na de koffie stapt u op de boot voor een mooie rondvaart door Giethoorn en omgeving. Een gids vertelt u uitgebreid over de omgeving en wateren van en rond Giethoorn. De boot is uiteraard verwarmd en beschikt over een rolstoellift. Na de rondvaart is het tijd voor heerlijke winterse kost. U eindigt de maaltijd met een kop koffie of thee.

Bingo

Als iedereen is uitgegeten gaan we gezellig bingoën. Natuurlijk zijn er leuke prijzen te winnen! Na de bingo sluiten we de dag af met een drankje naar keuze en dan is het alweer tijd om u terug te brengen naar uw opstapplaats.

Rolstoel of rollator?

• In de bus zijn maar een paar plaatsen voor mensen met een rolstoel. Geef daarom bij uw boeking aan of u afhankelijk van een rolstoel bent of een rollator meeneemt.
  • In de boot is een rolstoellift.

Uw voordeel als lid

• U betaalt slechts € 49,95 (normaal € 64,-)

Voorwaarden

• U bent lid van Icare Ledenvereniging of van Zorggroep Meanderledenvereniging. Nog geen lid? Meld u nu aan als lid!
  • Deze actie geldt niet voor leden van Evean Ledenvereniging.

Meer over