Happy Kids Massage

Kindermassage met een verhaal
Vrouw met twee kinderen zitten op een matras in de tuin
Heeft je kind last van last van stress? Of maakt het moeilijk contact met andere kinderen? Gaat het niet lekker op school, slaapt het slecht? Heeft het last van psychische problemen? Is het agressief? Dan wil je daar natuurlijk graag iets aan doen. Happy Kids Massage is dé oplossing. Dat is een verhalende vorm van massage voor kinderen. Uniek in Nederland. Met ledenkorting

Zo werkt Happy Kids massage

Happy Kids Massage staat voor liefdevolle, respectvolle, gewenste aanraking met aandacht gegeven, over de kleding heen óf op de blote huid. Het kind leert zijn eigen lijf ervaren, grenzen stellen, invoelen, (opnieuw) verbinding maken, ontspannen, zijn emoties managen en positieve aanraking waarderen. Boven alles is het verhalend masseren vooral leuk.

Happy Kids massage

• Vermindert stress, agressie, psychische klachten en onrust
  • Versterkt het immuunsysteem, gevoel van veiligheid, gevoel van verbondenheid

Happy Kids massage leren

Wil jij leren om je kind te masseren met Happy Kids Massage? Combineer de massage met de verhaaltjes en liedjes uit het Happy Kids Massage Book.

Happy Kids Massage Book, voor kinderen van 0 t/m 4 jaar

Dit boek is speciaal geschreven voor massage bij baby’s en peuters, goed te gebruiken als vervolg op babymassage. In dit boek krijg je uitleg over de Happy Kids massagegrepen. Verder staat het boekje vol met leuke bekende kinderliedjes en gedichtjes die verwerkt zijn als kriebelliedjes. Door de combinatie van zingen en kriebelen/masseren krijgt de massage een extra beleving mee. Een boekje vol inspirerende inhoud voor gezellige en ontspannende momenten samen.

Prijs voor leden

€ 15,- (normaal € 19,25) incl. verzending en online training

Cover Happy Kids Massage BookHappy Kids Massage Book, voor kinderen van 4 t/m 12 jaar

Dit boek geeft uitleg over de Happy Kids massagegrepen, het belang van kindermassage en ontspannende oefeningen. Er staan 20 massageverhalen en gedichtjes in die je kunt voorlezen. Thuis, bijvoorbeeld voor het slapen gaan.
De verhalen zijn ook geschikt om voor te lezen aan meerdere kindjes. De kinderen kunnen dan de massage aan elkaar geven (onderlinge kindermassage). Dit zorgt voor meer onderlinge verbondenheid. Naast de verhalen staan er ook een paar kriebelliedjes in en oefeningen die met massage te maken hebben.
De verhalen in het boek hebben allemaal een zomers karakter. In het boek is een inlogcode te vinden op pagina 4, waarmee je kunt inloggen op de website. Daar vind je voorbeelden van de grepen, hoe je het beste een massageverhaal kan geven en luisterverhalen zodat je je eerst vooral op de massage zelf kan concentreren en niet op lezen en masseren tegelijk.
Kortom, een boek vol ontspannende verhalen, liedjes en oefeningen. Een waardevolle aanwinst voor iedereen die kinderen heeft tussen de 4 en 12 jaar of hiermee werkt.

Prijs voor leden

Editie herfst/winter: € 23,- (normaal € 29,25) incl. verzending en online training
Editie lente/zomer: UITVERKOCHT vanaf februari 2019 weer verkrijgbaar

Online training kindermassage

Bij het Happy Kids Massage Book hoort de online training. In 30 dagen leer je stap voor stap de Happy Kids massagegrepen. Vervolgens krijg je uitleg over de vele mogelijkheden die je met deze grepen hebt.
Je volgt de training in een besloten groep via Facebook:

• Dagelijks PDF met leerstof. Makkelijk te printen en bewaren!
  • Regelmatig inspirerende filmpjes
  • Minimaal 1 keer per week vragen stellen aan de trainer tijdens de livesessie. Vooraf vragen stellen kan ook.
  • Livesessies terugkijken

Jouw voordeel als lid

• Happy Kids Massage Book, voor kinderen van 0 t/m 6 jaar: slechts € 15,- (normaal € 19,25), inclusief verzending en online training
  • Happy Kids Massage Book, voor kinderen van 4 t/m 12 jaar, editie herfst/winter: slechts € 23,- (normaal € 29,25), inclusief verzending en online training
  • Happy Kids Massage Book, voor kinderen van 4 t/m 12 jaar, editie lente/zomer: UITVERKOCHT vanaf februari 2019 weer verkrijgbaar

Voorwaarden

• Je bent lid van de ledenvereniging. Voor € 20,50 per jaar ben je al lid. Lid worden
  • De training gaat door bij minimaal 5 deelnemers. Maximaal 50 deelnemers.
Moeder masseert jongetje
Moeder masseert meisje