Hoe krijg ik mijn boodschappen in huis?

Bestel ze online en laat ze thuis bezorgen
Heeft u geen tijd of zin om naar de supermarkt te gaan? Bent u (tijdelijk) niet zo mobiel? Bestel uw boodschappen via het internet. Haal ze op als het u uitkomt of laat ze bezorgen. Dit scheelt veel tijd en u betaalt niet meer dan u in de supermarkt zou doen.

Wij selecteerden deze online boodschappenservices voor u

• Boodschappenservice van uw ledenvereniging
    Maar liefst 6.000 artikelen van A-merken voor dezelfde prijs als in de supermarkt. Dat is wat de ledenvereniging haar leden biedt met de online boodschappenservice. Bestellen kan al vanaf € 25,-. De bezorging is gratis. Als u kiest voor deze service brengt de chauffeur één keer per week op een met u afgesproken moment de boodschappen thuis. Als u dit wilt, zet hij ze zelfs voor u op het aanrecht, zodat u geen zware boodschappen hoeft te tillen.

• Albert Heijn online
    Maak online uw keuze uit 27.000 producten van Albert Heijn, Etos en Gall & Gall. Laat uw boodschappen bezorgen of haal ze op bij een pick-up point. Dit is een punt waar uw boodschappen al verpakt voor u klaar staan. Kijk op de website van de Albert Heijn voor meer informatie en om uw bestelling te plaatsen.

• Jumbo: oppikken of thuis bezorgen
    Is de Jumbo uw winkel? Bestel hier dan uw favoriete boodschappen eens online. U kunt ze op een moment dat het u schikt afhalen bij een Pick Up Point bij u in de buurt. Dit is een punt waar uw boodschappen, handig verpakt, voor u klaar staan. Bestellen kan via de website of de Jumbo app voor ios en Android. Sinds kort brengt Jumbo ook boodschappen bij u thuis. Ga voor meer uitleg hierover en het bestellen van uw boodschappen naar de website van de Jumbo.

• Boodschappenservice van Plus
    Winkelt u graag bij Plus? Bestel uw boodschappen daar dan online en laat ze bezorgen of haal ze op. Plus biedt online 16.000 artikelen aan. Controleer vooraf wel of uw supermarkt ook in uw wijk bezorgt. Dit én bestellen doet u op de website van de Plus, waar u ook informatie vindt over de bezorgkosten.

Vraag uw plaatselijke supermarkt naar de mogelijkheden

Zit uw supermarkt hier niet bij? Vraag dan bij uw plaatselijke supermarkt naar de mogelijkheden. Zeker de kleinere, lokale supermarkten in de wijk doen graag iets extra's doen voor hun trouwe klanten.

Lekker eten zonder boodschappen

U hoeft geen boodschappen te kopen voor een lekkere maaltijd. Kies voor gemak van een maaltijdservice aan huis. De ledenvereniging biedt deze service al voor € 5,- per maaltijd.

Maaltijddoos bij geen inspiratie

Heeft u geen inspiratie voor een lekkere maaltijd? Bestel eens een maaltijddoos en laat uw eten bezorgen. Alle ingrediënten voor een smakelijke maaltijd zitten bij deze service verpakt in één doos. Een maaltijddoos koopt u online. Bijvoorbeeld via:

Lees voordat u de doos bestelt goed wat de voorwaarden zijn en kijk wat een maaltijddoos van deze aanbieders kost. Soms is de eerste maaltijddoos voordeliger geprijsd of zit u direct vast aan een abonnement. Informeer ook bij vrienden en bekenden hoe hun ervaring is met deze manier van maaltijden bereiden. Een andere manier van lekker en gezellig eten zonder zelf te koken is door aan te schuiven bij lokale 'eettafels'. U leest hier meer over in het artikel 'Gezond eten, in elke levensfase belangrijk.'

Meer over