Hulp bij boodschappen doen

Kies voor gratis of betaalde hulp
Heeft u boodschappen nodig, maar kunt of wilt u niet alleen naar de supermarkt? Is er geen familielid, kennis of buurman die hulp aanbiedt? Vraag dan zelf om hulp. Benader een vrijwilliger of regel een betaalde boodschappenservice.

Gratis hulp bij boodschappen doen

Als u iemand zoekt die u gratis wil helpen bij het boodschappen doen, doet u het beste een beroep op een vrijwilliger. Informeer bij uw gemeente of deze een lijst heeft met geschikte vrijwilligersorganisaties. Of kijk zelf op de gemeentelijke site. Vindt u dit lastig of heeft u liever dat iemand u persoonlijk adviseert, neem dan contact op met onze ledenconsulent. Zij weet precies welke mogelijkheden er in uw buurt zijn.

Betaalde hulp bij boodschappen doen

Vervangende mantelzorg: ondersteuning bij boodschappen doen

Als lid van de ledenvereniging kunt u Vervangende mantelzorg aanvragen. Vervangende mantelzorg ondersteunt u bijvoorbeeld bij het naar de supermarkt gaan. U kiest uw boodschappen, de hulp helpt met het inpakken en dragen van uw tassen. Handig en gezellig. Bekijk meer informatie over Vervangende mantelzorg.

Boodschappenservice: laat uw boodschappen bezorgen

Bestel eenvoudig vanuit uw huis uw boodschappen en laat ze gratis thuisbezorgen. U heeft de keuze uit meer dan 750 A-merk artikelen, 3x per week bezorgd. Bekijk meer informatie over Boodschappenservice.

Mantelzorger? Schakel hulp in

Bent u mantelzorger en haalt u wekelijks boodschappen voor een familielid of kennis? Komt u daar een keer niet aan toe? Bijvoorbeeld omdat u met vakantie gaat? Zet één van bovenstaande mogelijkheden in. Zo komt u even aan uzelf toe en krijgt uw naaste toch de hulp die nodig is.

Meer over