Imagine Run

Actieve en gezonde leefstijl
Meer bewegen nog nooit zo makkelijk geweest! De gratis app Imagine Run helpt u uw wandel- en hardloopschoenen vaker te pakken. Download de app op uw telefoon en kom in beweging! En mogen we u volgen?
  • Altijd 1 tot 3 looproutes vanaf uw locatie
  • Trainingsschema's door Gerard Nijboer
  • Gratis beschikbaar voor iOS en Android

Zo werkt Imagine Run

Logo Imagine RunImagine Run biedt de keuze uit 3 verschillende routes van uw gewenste afstand. Waar u begint, eindigt u ook. Waar ook ter wereld. Ideaal als u in een onbekende omgeving wilt lopen. U wordt begeleid via stemnavigatie. Ook bevat de app wandel- en hardloopschema’s om verstandig te beginnen of om te trainen voor korte en lange afstanden.Ook krijgt u tips voor opwarmen, lopen en cooling-down, opgesteld door bewegingsdeskundige en oud-marathonloper Gerard Nijboer.

Download de app

Logo Google Play

Logo Apple App Store

Mogen we u volgen?

Wilt u aan uw conditie werken? We volgen u graag op een speciale pagina op deze website! Bent u een van de 6 deelnemers die elke maand uw vorderingen deelt? Meld u aan voor Volg mijn Imagine Run.

Dit doet u

• U gebruikt de app Imagine Run als u gaat wandelen of hardlopen.
  • Elke maand beantwoordt u een paar eenvoudige vragen, een halfjaar lang.

Dit krijgt u

• Sporttenue voor mooi weer en een voor slecht weer, ter waarde van € 150,-
  • Professioneel trainingsadvies van Gerard Nijboer

Aanmelden

Laat vóór 15 april 2019 via actie@ledenvereniging.nl weten waarom u mee wilt doen. We selecteren 6 deelnemers. U krijgt bericht als u bent geselecteerd.

Uw voordeel als lid

• Voor 6 geselecteerde deelnemers: gratis sporttenue ter waarde van € 150,- + professioneel trainingsadvies van Gerard Nijboer

Voorwaarde

Meer over