Incasso Espria Ledenvereniging

Alleen de naam is anders
Vond je een incasso van Espria Ledenvereniging tussen je bankafschrijvingen? Dat klopt helemaal, hoor! De afschrijving is van dezelfde ledenvereniging die je al kende: Icare Ledenvereniging, Evean Ledenvereniging of Zorggroep Meander Ledenvereniging. Die zijn allemaal onderdeel van Espria Ledenvereniging.

Wat is er veranderd?

Er is weinig veranderd. Eigenlijk waren Icare Ledenvereniging, Evean Ledenvereniging en Zorggroep Meander Ledenvereniging altijd al een onderdeel van Espria Ledenvereniging. Wel zijn de namen Evean Ledenvereniging en Zorggroep Meander Ledenvereniging kortgeleden veranderd in Espria Ledenvereniging.

Waarom een andere naam?

Met de naam Espria Ledenvereniging maken we beter duidelijk wat we eigenlijk al lang zijn: één grote club. Een collectief van maar liefst 320.000 huishoudens. Met de kracht van samen. We komen op voor je belangen. Je profiteert van ledenvoordeel. En je kunt gemakkelijk andere leden vinden, bijvoorbeeld om elkaar te helpen. Zo betekenen we meer voor elkaar.

Vragen, opmerkingen of tips voor de ledenvereniging?

Bel: 088 - 383 20 00
E-mail: service@ledenvereniging.nl
Chat: zie rechtsonder op de website (op kantoortijden)