EHBO bij baby's en kinderen

Leer hulp bieden bij ongelukken met baby's en kinderen. Uw ledenvoordeel: 50% korting op de cursusprijs
Wat kunt u het beste doen als uw kind een wond heeft of flauwvalt? Of door een wesp is gestoken? Leer de juiste eerste hulp te bieden. Volg de cursus EHBO bij baby's en kinderen. De cursus wordt gegeven door Livis, gecertificeerd EHBO-partner. Uw voordeel als lid: u betaalt slechts € 54,50 (normaal € 109,-), inclusief Livis-certificaat.

Opbouw cursus

De cursus EHBO bij baby's en kinderen bestaat uit een theoretisch en een praktisch deel. De theorie volgt u online thuis, wanneer het u uitkomt. Daarna volgt u één praktijksessie bij u in de buurt.

Online theorie

De theorie bestaat uit verschillende hoofdstukken, die worden voorgelezen. Filmpjes en foto's geven daar uitleg bij. Elk hoofdstuk eindigt met een interactieve oefening. Gemiddeld besteedt u 4 uur aan de online theorie. Dit deel sluit u binnen 30 dagen af met een eindtoets.

Praktijksessie in de buurt

Als u geslaagd bent voor de eindtoets, kunt u zich binnen 3 maanden opgeven voor de praktijksessie. In een les van 4 uur oefent u samen met andere cursisten de belangrijkste EHBO-handelingen, zoals reanimeren en wat te doen bij ernstige bloedingen.

Meerdere keren per jaar kunt u een praktijksessie volgen op meer dan 200 plaatsen in Nederland, dus ook bij u in de buurt. Op de website van Livis leest u waar en wanneer de praktijksessies worden gehouden. Of bel Livis voor een praktijklocatie bij jou in de buurt, 010 - 423 06 00.

Certificaat Livis

Geslaagd? Dan ontvangt u een digitaal certificaat van Livis voor ouders en verzorgers.

Certificaat Oranje Kruis

U kunt er ook voor kiezen om een certificaat van het Oranje Kruis te ontvangen. Hiervoor betaalt u € 10,- extra.

• Het Oranje Kruis-certificaat is geschikt voor mensen die een erkend certificaat nodig hebben. Dit zijn bijvoorbeeld gastouders, kraamverzorgenden of pedagogische medewerkers.
    • Het Oranje Kruis waarborgt de kwaliteit van onze opleidingen door onafhankelijke toetsing. Certificering van Het Oranje Kruis voldoet volledig aan de gestelde wettelijke eisen vanuit de Wet IKK en staat genoemd op de referentielijst met erkende certificaten.

De cursus EHBO bij baby's en kinderen:

• Is leuk, gebruiksvriendelijk en doet u thuis wanneer het u uitkomt.
    • Bestaat uit filmpjes, oefeningen en een eindtoets.
    • Behandelt wat te doen bij de meest voorkomende letsels bij baby's en kinderen.
    • Geeft recht op een digitaal certificaat van Livis.
    • Geeft recht op volgen van de herhalingscursus.

1. Log in
    2. Kies uw cursus en meld u aan

Inloggen

Uw voordeel als lid

• Als lid krijgt u 50% korting op het cursusbedrag. U betaalt slechts € 54,50 (normaal € 109,-), inclusief Livis-certificaat.
    • Voor het certificaat van het Oranje Kruis betaalt u € 10,- extra. In totaal betaalt u dan slechts € 64,50 (normaal € 119,-), inclusief Oranje Kruis-certificaat.
    • Heeft u een aanvullende zorgverzekering? Mogelijk vergoedt uw verzekeraar de kosten van de cursus. Op de website van Livis vindt u een overzicht van vergoedingen per verzekeraar.

Voorwaarden

• U bent lid van de ledenvereniging. Voor € 22,50 per jaar bent u al lid. Lid worden.