Uw helpende hand als het wat tegenzit

Wat uw vraag ook is
Het kan gebeuren dat gewone, dagelijkse dingen even niet meer lukken. Boodschappen doen, het huis schoonmaken, even gezellig met iemand een praatje maken. Bijvoorbeeld omdat u net geopereerd bent. Of omdat het u ineens allemaal wat zwaarder valt. De ledenvereniging is er voor iedereen die wel wat hulp kan gebruiken om zichzelf beter te redden. Wat uw vraag ook is.

Zo helpen wij u verder

Wij weten waar u terecht kunt

Heeft u moeite met tillen of lopen? Begint de verzorging van uw partner of ouder wat te veel te worden? Of lukt het maar niet uw peuter naar u te laten luisteren? Een beetje extra ondersteuning maakt alles zo veel makkelijker. Wij weten wat er mogelijk is en wijzen u graag de weg naar hulp bij u in de buurt.

Zo helpen wij u op weg  >>

Oudere vrouw in fauteuil krijgt uitleg van ledenconsulent

Uw belang is ons belang

Heeft u een verschil van mening met een zorgleverancier of instelling? Of vindt uw klacht geen gehoor? Wij staan aan uw zijde om te bemiddelen en een goede oplossing te vinden. Ook vragen wij onze leden wat zíj graag willen, wat er beter kan. Zo werken we aan verbeteringen waar iedereen mee geholpen is.

Zo bemiddelen wij voor u  >>

Wij brengen u in contact met anderen

Wilt u zelf, samen met anderen, iets organiseren waar u elkaar mee kunt helpen? Bijvoorbeeld een woongroep, wijkrestaurant of klussendienst? Wij steunen dit soort ideeën op verschillende manieren, bijvoorbeeld door u met andere partijen in contact te brengen en daarmee samenwerking op te zetten.

Zo zijn wij actief in uw buurt  >>