Inzichten in gebruik loophulpmiddelen

Het aanbod makkelijk kunnen vinden
Via de ledenvereniging koopt, leent of huurt u loophulpmiddelen gratis of met korting. Dit kan zowel in de thuiszorgwinkels, via uitleenpunten en in de webwinkel van Medipoint. Het onderzoek ‘Inzichten in gebruik loophulpmiddelen’ helpt de ledenvereniging te begrijpen hoe u op zoek gaat naar een loophulpmiddel. Wij zorgen ervoor dat u op welke wijze u ook zoekt het aanbod van de ledenvereniging kan vinden.

KrukkenUw zoektocht naar een loophulpmiddel start meestal via internet en folders. U koopt of huurt uw loophulpmiddel meestal in een Medipoint-winkel. Op de website van Medipoint vindt u de eigenschappen van elk loophulpmiddel. Medipoint maakt ook haar eigen folder. Daardoor kunt u de winkel goed vinden.

De ledenvereniging informeert u over loophulpmiddelen via haar website en in de wervingsfolder. Krukken, looprekken en drie- en vierpotenwandelstokken kunt u maar liefst 26 weken gratis huren. Wanneer u meer dan eens een loophulpmiddel nodig heeft dan geeft u de voorkeur aan kopen (70%).

De Medipoint-winkel in Nijkerk is gesloten. De ledenvereniging vindt het belangrijk dat leden ook in deze plaats hulpmiddelen kunnen blijven gebruiken. Daarom zijn wij een samenwerking aangegaan met Zuiver Zorg. Leden kopen, lenen of huren bij hen artikelen en hulpmiddelen met dezelfde korting als bij Medipoint.

Resultaten onderzoek Inzichten in gebruik loophulpmiddelen