Landal GreenParks

€ 45,- korting in vakanties, € 25,- korting daarbuiten
Lekker een paar dagen in een huisje in een groene omgeving? Met het gezin, familie of met vrienden? Goed idee! Als lid krijgt u € 45,- korting op de actuele prijzen tijdens vakantieperiodes. Buiten de vakanties krijgt u € 25,- korting. Heeft u tijdens uw verblijf zorg nodig? Geen probleem!

Korting bij alle Landal GreenParks

Landal - Gezin speelt met bal bij bungalowDe ledenkorting geldt voor alle Landal GreenParks in Nederland en buitenland: ruim 85 vakantieparken in 9 Europese landen, allemaal midden in de natuur. Elk park is uniek: ontdek de verschillende landschappen, faciliteiten en bijzonderheden van onze vakantieparken.

In vakantieperiodes krijgt u € 45,- korting. Check op de website van Landal GreenParks in welke periodes u € 25,- korting krijgt

Boeken met ledenkorting

Verpleging, verzorging of hulpmiddelen nodig?

Landal - Gezin met zoon in rolstoel aan eettafel in bungalowHeeft u tijdens uw verblijf in Landal GreenParks verpleging of verzorging nodig? Bijvoorbeeld, verzorging van een wond, of hulp bij wassen en aankleden? Of heeft u hulpmiddelen nodig zoals krukken, een rollator of rolstoel? U regelt het eenvoudig met Zorg op vakantie. Met ledenvoordeel.

Zorg op vakantie

Een unieke service van Comfortzorg, de grootste organisatie op het gebied van zorg- en dienstverlening op vakantieadressen in heel Nederland. Comfortzorg regelt voor u de verpleging, verzorging en begeleiding op uw vakantieadres of logeeradres. Altijd in overleg met u.

Zorg op vakantie regelen

Extra toegankelijke huisjes

Rijdt iemand van uw gezelschap in een rolstoel of scootmobiel? Op de volgende vakantieparken vindt u veel extra toegankelijke huisjes:

• Noord-Nederland: Landal Orveltermarke, Landal De Hellendoornse Berg
    • Midden-Nederland: Landal Coldenhove
    • Zuid-Nederland: Landal Hoog Vaals

Uw voordeel als lid

• € 45,- korting in vakantieperiodes
    • € 25,- korting buiten vakantieperiodes

Voorwaarde

U bent lid van de ledenvereniging. Voor € 20,50 per jaar bent u al lid.