Ledenpanellid in beeld

Leer andere panelleden beter kennen
Samen met andere panelleden vormt u het ledenpanel. Leer andere panelleden beter kennen in de rubriek ‘Ledenpanellid in beeld’. In deze rubriek geven panelleden antwoord op drie vragen over hun dagelijks leven en hun interesses. Voor de eerste editie van deze rubriek trapt onze eigen panelbeheerder af.

3 vragen aan Marjolein Schirring (29 jaar)

1. Wie bent u en wat doet u (beroep)?
Ik ben Marjolein en werk als medewerker marketing en communicatie bij de ledenvereniging. Ik hou mij met heel veel verschillende dingen bezig, zoals het maken en beheren van allerlei drukwerk, het organiseren van ledendagen en ik ben verantwoordelijk voor het ledenpanel. Voor het ledenpanel ben ik degene die ervoor zorgt dat alle onderzoeken worden gemaakt en dat u als panellid een nieuwsbrief als deze ontvangt!

2. Waar liggen uw (maatschappelijke) interesses?
Ik vind het leuk dat ik in mijn functie kan bijdragen aan het doel van de ledenvereniging om mensen langer zelfstandig thuis te laten wonen. Ook vind ik het belangrijk dat mensen zich gehoord voelen en mee kunnen denken met de ledenvereniging. Het ledenpanel is daar een heel mooi middel voor.

In mijn vrije tijd ga ik graag naar mijn paard. Paarden reageren heel erg op de gemoedstoestand van mensen en dat blijf ik fascinerend vinden. Maar binnenkort zal mijn aandacht vooral gaan naar onze dochter, die mijn vriend en ik in februari verwachten. De ZwangerFit lessen die ik via de ledenvereniging volg zorgen ervoor dat ik fit blijf tijdens mijn zwangerschap en bereiden mij goed voor op de bevalling.

3. Waarom en hoe lang bent u lid van het ledenpanel?
Sinds ik bij de ledenvereniging werk ben ik verantwoordelijk voor het ledenpanel, dat is nu ruim twee jaar. Ik houd van mensen met een uitgesproken mening over onze dienstverlening, daar kunnen we als ledenvereniging echt wat mee!

En wie bent u?

Stel u voor aan andere panelleden! Lijkt het u leuk om in deze rubriek aan het woord te zijn en net als Marjolein iets over uzelf en uw interesses te vertellen? Stuur ons dan een mail, via ledenpanel@ledenvereniging.nl.