Uw ledenvoordeel bij De Friesland

Ook in 2019: collectiviteitskorting en meer extra's

Logo De Friesland

• 6% korting voor u en uw partner op de zorgpremie van de Alles Verzorgd Polis en de Vrije Keus Polis
  • Maak vrijblijvend gebruik van de mantelzorglijn voor persoonlijke ondersteuning (regelen van thuiszorg, subsidie bij gemeente en luisterend oor)
  • Vergoeding van de mantelzorgmakelaar
  • 100 Fitpunten. Hiermee krijgt u korting op vitale producten en diensten van Fan van Fit. Zoals een juicemaker of blender, blusdeken of koolmonoxidemelder.

Mantelzorg en De Friesland

Heeft u volgend jaar mantelzorg nodig? Of bent u mantelzorger? De aanvullende verzekeringen van De Friesland bieden veel extra vergoedingen op dit vlak. Zo heeft u in het pakket AV Optimaal recht op 21 dagen per jaar vervangende mantelzorg. Ook vergoedt deze zorgverzekeraar diverse cursussen. Bijvoorbeeld Valpreventie, Ondersteuning voor mantelzorger, Omgaan met dementie en Blijf fit als mantelzorger.

Body

Zo regelt u uw korting bij De Friesland

Als lid ontvangt u vele voordelen als u een collectieve verzekering afsluit bij De Friesland. Denk aan collectiviteitskorting, maar ook persoonlijke ondersteuning via de mantelzorglijn. Log in en ontvang de collectiviteitscode. Die gebruikt u als u de zorgverzekering afsluit.

Eerst nog even verder kijken?

Twijfelt u nog? Wilt u de zorgverzekeringen met collectiviteitskorting voor 2019 nog even bekijken? Vergelijk de collectieve zorgverzekeringen voor 2019.

Ledenvereniging is uw gids

Slechts €20,50per jaar
  • Gratis hulp en advies van onze ledenconsulenten
  • Gratis loophulpmiddelen lenen, zoals krukken
  • Gratis behartiging van uw belangen
  • Collectieve korting bij diverse zorgverzekeraars
  • Korting op personenalarmering, cursussen, in de thuiszorgwinkel en nog veel meer
Lid worden

De ledenvereniging is er als u wel wat hulp kunt gebruiken. Omdat u op leeftijd bent bijvoorbeeld. Ziek thuis ligt. Of net een kindje hebt gekregen. De ledenvereniging is uw gids en helpt u verder. Zodat u door kunt met uw leven. Zelfstandig, veilig en plezierig.

Collectiviteitskorting op zorgverzekering

De ledenvereniging maakte voor 2019 kortingsafspraken met 4 grote Nederlandse zorgverzekeraars. Daarnaast krijgen leden vele andere voordelen bij deze zorgverzekeraars! Als lid kunt u hiervan profiteren.

Slechts € 20,50 per kalenderjaar

Lid zijn van de ledenvereniging kost u slechts € 20,50 per kalenderjaar. Iedereen die op uw huisadres woont, mag gebruik maken van hetzelfde lidmaatschap. Sluit u nu aan bij de 330.000 huishoudens die al lid zijn. En profiteer van onze gratis producten en diensten, kortingen en extra service.