Uw ledenvoordeel bij Univé

Ook in 2019: collectiviteitskorting en meer extra's

Logo Univé

• 10% korting op de premie van de Univé Zorg Vrij polis en de Univé Zorg Geregeld polis (basisverzekering)
  • 10% korting op de premie van de aanvullende zorgverzekeringen Collectief Aanvullend Goed, Beter en Best
  • Volledige vergoeding van het lidmaatschap van de ledenvereniging (€ 20,50 per kalenderjaar), als u een aanvullende verzekering afsluit (m.u.v. een tandpakket)
  • Vergoeding van 32 behandelingen fysiotherapie in de aanvullende zorgverzekeringen Collectief Aanvullend Goed, Beter en Best
  • Verhoogd budget mantelzorgmakelaar
  • Meer dagen vervangende mantelzorg
  • Extra hoog preventiebudget
  • Vergoeding van trainingen die bijdragen aan uw gezondheid (o.a. Valpreventie)
  • Vast aanspreekpunt via 0800 – 023 47 63 (gratis)

Zorgverzekering van Univé

Denkt u na over een zorgverzekering bij Univé? Als lid van de ledenvereniging krijgt u niet alleen 10% collectiviteitskorting. Ook krijgt u uw lidmaatschap van de ledenvereniging (€ 20,50 per kalenderjaar) compleet vergoed als u een aanvullende verzekering afsluit (m.u.v. een tandpakket).

Body
Icare
Evean
Zorggroep Meander
Ledenvereniging
Bereken uw zorgpremie bij Univé Bereken uw zorgpremie bij Univé Bereken uw zorgpremie bij Univé
Body

Zo regelt u uw korting bij Univé

Als lid van de ledenvereniging ontvangt u vele voordelen als u een collectieve verzekering afsluit bij Univé. Denk aan collectiviteitskorting tot 10%, maar ook aan volledige vergoeding van het lidmaatschap van de ledenvereniging (€ 20,50 per kalenderjaar). Log in en ontvang de collectiviteitscode. Die gebruikt u als u de zorgverzekering afsluit.

Inloggen voor uw collectiviteitskorting

Eerst nog even verder kijken?

Twijfelt u nog? Wilt u de zorgpremies met collectiviteitskorting voor 2019 nog even bekijken? Vergelijk de zorgpremies voor 2019.

Ledenvereniging is uw gids

Slechts €20,50per jaar
  • Gratis hulp en advies van onze ledenconsulenten
  • Gratis loophulpmiddelen lenen, zoals krukken
  • Gratis behartiging van uw belangen
  • Collectieve korting bij diverse zorgverzekeraars
  • Korting op personenalarmering, cursussen, in de thuiszorgwinkel en nog veel meer
Lid worden

De ledenvereniging is er als u wel wat hulp kunt gebruiken. Omdat u op leeftijd bent bijvoorbeeld. Ziek thuis ligt. Of net een kindje hebt gekregen. De ledenvereniging is uw gids en helpt u verder. Zodat u door kunt met uw leven. Zelfstandig, veilig en plezierig.

Collectiviteitskorting op zorgverzekering

De ledenvereniging maakte voor 2019 kortingsafspraken met 4 grote Nederlandse zorgverzekeraars. Daarnaast krijgen leden vele andere voordelen bij deze zorgverzekeraars! Als lid kunt u hiervan profiteren.

Slechts € 20,50 per kalenderjaar

Lid zijn van de ledenvereniging kost u slechts € 20,50 per kalenderjaar. Iedereen die op uw huisadres woont, mag gebruik maken van hetzelfde lidmaatschap. Sluit u nu aan bij de 330.000 huishoudens die al lid zijn. En profiteer van onze gratis producten en diensten, kortingen en extra service.