Uw ledenvoordeel bij Zilveren Kruis

Ook in 2019: collectiviteitskorting en meer extra's

Logo Zilveren Kruis

• Gratis Extra Aanvullend Thuiszorg pakket bij het afsluiten van een aanvullende verzekering
  • 15% extra korting op het Vitaal pakket
  • Tot € 250,- extra vergoeding voor hulp bij mantelzorg wanneer u een collectieve aanvullende verzekering afsluit
  • Vergoeding van de eigen bijdragen voor kraamzorg én vergoeding voor maximaal 8 uur thuiszorg naast kraamzorg
  • Maximaal € 40,- extra vergoeding boven op de normale vergoeding uit een aanvullende verzekering voor een groot aantal preventieve cursussen
  • Een extra vergoeding van maximaal € 100,- boven op de normale vergoeding uit de aanvullende verzekering voor (loop)hulpmiddelen
  • Vergoeding voor een veiligheidsgesprek voor langer thuis wonen (één keer per persoon per kalenderjaar). Let op: dit geldt alleen als uw thuiszorgorganisatie hierover afspraken heeft gemaakt met Zilveren Kruis Achmea
  • 100% vergoeding voor professionele opvolging personenalarmering (wanneer er in uw omgeving niemand beschikbaar is om opvolging te bieden). Let op: dit geldt alleen als uw thuiszorgorganisatie hierover afspraken heeft gemaakt met Zilveren Kruis Achmea

Zorgverzekeringen van Zilveren Kruis

Wanneer u als lid een collectieve zorgverzekering afsluit bij Zilveren Kruis, heeft u verschillende keuzes. U kunt kiezen uit drie typen basisverzekeringen, waarop u 5% collectiviteitskorting krijgt. Ook zijn er vijf verschillende aanvullende verzekeringen. U ontvangt hierop 10% collectiviteitskorting. Daarnaast telt de 10% collectiviteitskorting ook op een tandartsverzekering.

Body

Zo regelt u uw korting bij Zilveren Kruis

Als lid ontvangt u vele voordelen als u een collectieve verzekering afsluit bij Zilveren Kruis. Denk aan collectiviteitskorting tot 10%, maar ook aan korting tot wel € 250,- extra vergoeding voor hulp bij mantelzorg. Log in en ontvang de collectiviteitscode. Die gebruikt u als u de zorgverzekering afsluit.

Inloggen voor uw collectiviteitscode

Eerst nog even verder kijken?

Twijfelt u nog? Wilt u de zorgpremies met collectiviteitskorting voor 2019 nog even bekijken? Vergelijk de zorgpremies voor 2019.

Ledenvereniging is uw gids

Slechts €20,50per jaar
  • Gratis hulp en advies van onze ledenconsulenten
  • Gratis loophulpmiddelen lenen, zoals krukken
  • Gratis behartiging van uw belangen
  • Collectieve korting bij diverse zorgverzekeraars
  • Korting op personenalarmering, cursussen, in de thuiszorgwinkel en nog veel meer
Lid worden

De ledenvereniging is er als u wel wat hulp kunt gebruiken. Omdat u op leeftijd bent bijvoorbeeld. Ziek thuis ligt. Of net een kindje hebt gekregen. De ledenvereniging is uw gids en helpt u verder. Zodat u door kunt met uw leven. Zelfstandig, veilig en plezierig.

Collectiviteitskorting op zorgverzekering

De ledenvereniging maakte voor 2019 kortingsafspraken met 4 grote Nederlandse zorgverzekeraars. Daarnaast krijgen leden vele andere voordelen bij deze zorgverzekeraars! Als lid kunt u hiervan profiteren.

Slechts € 20,50 per kalenderjaar

Lid zijn van de ledenvereniging kost u slechts € 20,50 per kalenderjaar. Iedereen die op uw huisadres woont, mag gebruik maken van hetzelfde lidmaatschap. Sluit u nu aan bij de 330.000 huishoudens die al lid zijn. En profiteer van onze gratis producten en diensten, kortingen en extra service.