Luierservice

Altijd de juiste maat luiers in huis
Moeder tilt baby op
Heb jij kinderen in de luiers? Sjouw je elke week met grote pakken dure luiers? Laat ze thuisbezorgen met de GhaZoo luierservice! Geen omkijken meer: altijd de juiste maat luiers in huis. Met ledenkorting. Jouw ledenvoordeel: € 33,99 per box (normaal € 36,-)

Zo werkt de luierservice

1. Bepaal jouw persoonlijke luierplan
  2. Stel jouw luierservice in: maat, frequentie, bezorgmoment
  3. Bestel één keer voordelig via de ledenvereniging, klaar!

Prima kwaliteit

De luiers zijn van het merk GhaZoo. Prima kwaliteit luiers die voldoen aan de hoogste normen. De perfecte pasvorm zorgt dat de luier heel comfortabel aanvoelt voor je kindje en voorkomt lekken bij taille en benen. Natuurlijk wil het oog ook wat. Daarom heeft elke maat luier een uniek design waarin jouw kindje absoluut gezien mag worden.

Altijd juiste maat

In jouw persoonlijke luierplan bepaal je de luierservice die past bij jouw persoonlijke situatie, nu en straks. In een paar stappen regel je de luiers die jouw kindje de komende tijd nodig heeft. De luiermaat groeit met je kindje mee. Dus geen omkijken meer.

Inhoud maandbox:

• Maat 2: inhoud 225 luiers
  • Maat 3: inhoud 200 luiers
  • Maat 4: inhoud 175 luiers
  • Maat 5: inhoud 145 luiers

Supermakkelijk geregeld

Je regelt jouw luierservice supermakkelijk in: kies de juiste maat, bepaal hoe vaak je jouw box wilt ontvangen (frequentie) en kies jouw bezorgmoment. Vanaf nu heb je steeds de juiste maat luiers voor jouw kindje in huis. Heb je meer of minder luiers nodig? Of toch een andere maat? Je past jouw luierservice in een paar klikken aan.

Wanneer jij wilt

GhaZoo zorgt voor levering van de luiers. Op het moment en zo vaak als jij wilt. Als lid van de ledenvereniging krijg je korting. Je verdient je lidmaatschap gemakkelijk terug!

Luierservice

• Altijd de juiste maat luiers in huis
  • Prima kwaliteit voor prima prijs
  • Flexibel: pas jouw luierservice aan wanneer je wilt
  • Luiers met leuk design
  • Vóór 18.00 uur besteld, volgende werkdag in huis

Zo bestel je de luierservice met ledenkorting

1. Klik hierboven op de roze knop Inloggen.
  2. Log in en je ziet de knop Bestellen. Klik hierop.
  3. Controleer het formulier en verstuur het.
  4. Je ontvangt een e-mail met jouw couponcode en instructies.

Gratis proefpakket

Wil je liever eerst de luiers uitproberen? Bestel een proefpakket: start je luierservice met één gratis pak luiers, je betaalt alleen verzendkosten.

Proefpakket bestellen

Jouw voordeel als lid

• Je betaalt slechts € 33,99 per box (normaal € 36,-)

Voorwaarden