Maaltijdservice Vers aan Tafel

Vriesverse maaltijden thuisbezorgd
Geniet als lid van Espria Ledenvereniging met korting van de ambachtelijke maaltijden van Vers aan Tafel. Wist je dat Vers aan Tafel al meer dan vijftien jaar ambachtelijke maaltijden kookt en deze bij mensen thuis bezorgt? Ontdek ook het gemak van een heerlijke verantwoorde maaltijd op tafel, zonder zelf te koken! Jouw ledenvoordeel is: 15% korting.

Ontdek het gemak van Vers aan TafelMaaltijd vers aan tafel

• 15% ledenkorting
  • Genieten van een gezonde en lekkere maaltijd zonder dat je zelf hoeft te koken
  • Minimale bestelhoeveelheid is zes maaltijden
  • Gratis thuisbezorgd door jouw vaste bezorger
  • Geen periodieke afnameverplichting
  • Wekelijks een vaste leverdag. Bestellingen kunnen tot uiterlijk 1,5 werkdag voor de vaste leverdag worden doorgegeven

Zo werkt de maaltijdservice

Bij ons bestel je eenvoudig en snel jouw maaltijden voor thuis. Je kunt op verschillende manieren jouw bestelling plaatsen. Via de telefoon, per e-mail of via deze website. Welke wijze je ook kiest: het zijn drie gemakkelijke stappen om de maaltijden bij je thuis te laten bezorgen en te genieten van een smaakvolle maaltijd!

Assortiment

Met onze maaltijden kun je lekker eten, gemak en een gezonde levensstijl eenvoudig combineren. Bij de ontwikkeling van de recepturen houden wij rekening met de voedingsrichtlijnen voor een gezond en gevarieerd eetpatroon.

Je hebt ruime keuze uit onze reguliere maaltijden. Ook als je een dieet volgt kun je genieten van onze maaltijden, zoals gemalen of zoutarme maaltijden. Zelfs een menu op maat is mogelijk met advies van onze eigen voedingsdeskundige. De volgende icoontjes staan bij de maaltijden indien deze van toepassing zijn:

Ingrediënten maaltijd
*kan sporen van gluten of melk (lactose) bevatten.
Bekijk ons assortiment via www.versaantafel.nl

Maaltijdservice aanvragen

Heb je interesse in de maaltijden van Vers aan Tafel? Vraag de maaltijdservice aan en Vers aan Tafel neemt binnen twee werkdagen telefonisch contact met je op. Of ga naar www.versaantafel.nl

Kennismakingsaanbieding!

Proef nu extra voordelig de maaltijden van Vers aan Tafel! Bestel de Proefbox met de zes populairste maaltijden uit het assortiment voor € 24,99. Dat is slechts € 4,17 per maaltijd! En ontvang een Vers aan Tafel bord cadeau. Op=op. Gebruik de actiecode 22WELKOMELV om te genieten van deze aanbieding

De belofte van Vers aan TafelLogo vers aan tafel

Aandacht geeft smaak! Daar draait het om bij Vers aan Tafel uit Lelystad. De maaltijdservice bereidt op ambachtelijke wijze de lekkerste maaltijden. Met verse groenten van het seizoen en vis uit duurzame vangst. Na bereiding worden de maaltijden razendsnel terug gekoeld en ingevroren. Op die manier blijven de smaak, voedingswaarden en kwaliteit optimaal bewaard.

Veel keuze en wisselend menu
Met meer dan 150 verschillende gerechten op de menukaart heb je veel keuze en is er veel variatie. Je geniet zo elke dag van een smakelijke en gezonde maaltijd. Met onze maaltijden in jouw vriezer kun je in een mum van tijd aan tafel schuiven voor een warme maaltijd, zonder zelf te hoeven koken, want dat doen onze chef-koks voor jou.

Vrijheid en gemak
Voor veel mensen is het fijn dat ze met de maaltijden van Vers aan Tafel een gezonde levensstijl kunnen combineren met het grootste gemak. Ervaar de vrijheid om niet zelf te hoeven koken en blijf zelfstandig. En ook als je voor iemand zorgt is de maaltijdservice een uitkomst.

Laat je inspireren
Met Vers aan Tafel kies je gemakkelijk voor een evenwichtig en gezond eetpatroon. Laat je inspireren door de maaltijden die de chef-koks vers bereiden. Met advies van een voedingsdeskundige is zelfs een menu op maat mogelijk.

Aandacht geeft smaak!
Wij hopen dat we binnenkort de eerste maaltijden bij je mogen brengen. Je merkt dan dat bij ons alles draait om persoonlijke aandacht. Van het wekelijkse praatje met de vaste bezorger tot en met aandacht bereidde seizoensmaaltijden.

Ledenvoordeel

• In januari en februari betaal je slechts € 5,- per maaltijd!
  • 15% korting op het gehele assortiment van Vers aan Tafel
  • Voor slechts € 4,24 heb je al een vriesverse maaltijd (normaal € 4,99)
  • Voor € 33,48 heb je al een maaltijdbox met zes heerlijke internationale maaltijden (normaal € 39,39)

• Je bent lid van Espria Ledenvereniging.  Voor € 21,50 per jaar ben je al lid!
  • Bestel uiterlijk 2 werkdagen voor jouw persoonlijke bezorgdag vóór 12 uur. Is
    jouw vaste bezorgdag bijvoorbeeld woensdag, dan bestel je uiterlijk maandag vóór 12.00 uur.
  • Je bestelt minimaal zes maaltijden per keer.

Vers aan tafel maaltijdservice
Vers aan tafel vriesverse maaltijd
Kok voorbereiden vriesverse maaltijd