Matrassendemodag 20 november

Kom proef liggen en het matras zelf ervaren
Probeer het ViscoClimate Ultra droommatras nu uit! Kom vrijdag 20 november naar de Matrassendemodag in Het Slimste Huis in Alkmaar. Dan kun je een uurtje proef liggen en het matras zelf ervaren. Overtuigd? Profiteer van maar liefst 50% korting en gratis bezorging!
  • 50% ledenkorting
  • Zwitserse topkwaliteit
  • 10 jaar garantie
  • Aanbevolen door zorgprofessionals
  • Gratis bezorging én retour van je oude matras (normaal € 29,99)

Probeer droommatras uit

Met het ViscoClimate Ultra matras haal je een droommatras in huis. Zodra je in bed stapt, past het matras zich aan naar je lichaam zonder zijn veerkracht te verliezen. Het matras is vervaardigd van Zwitsers traagschuim, dat uitstekend ademt en ventileert. De kwaliteit en veerkracht blijven hierdoor gewaarborgd, waardoor het matras lang meegaat. Zo lang zelfs dat je 10 jaar garantie krijgt. Als lid krijg je 50% korting op een ViscoClimate Ultra droommatras van topkwaliteit.

Naast een goed matras is een goede bedbodem belangrijk voor je slaapcomfort. Ontvang een gratis bedbodemcheck (normaal € 59,99). Dit kan ook op afstand.

Zelf ervaren? Kom proef liggen!

Kom een uurtje proef liggen in Het Slimste Huis in Ringers Winkelcentrum (1e verdieping, boven ANWB), Noorderkade 173 in Alkmaar. Meld je aan en we bellen je voor een afspraak:

Formulier
Mijn gegevens

Ledenvoordeel

• 50% korting op een ViscoClimate Ultra droommatras van topkwaliteit
  • Gratis bezorging én retour van je oude matras (normaal € 29,99)
  • Gratis bedbodemcheck (normaal € 59,99)

Voorwaarde