Onderzoek Dagje uit en meerdaagse reis

Twee dagtochten zijn ontwikkeld
Uit het onderzoek Dagje uit en meerdaagse reis is gebleken dat het meerendeel van de ondervraagden behoefte heeft aan dagtochten en meerdaagse reizen. Dankzij het onderzoek is de prijscategorie en de manier waarop leden willen reizen goed in kaart gebracht.

Met hulp van de antwoorden heeft de ledenvereniging samen met Veenstra reizen twee dagtochten ontwikkeld voor haar leden:

• Dagtocht Giethoorn, bestemd voor leden van Icare Ledenvereniging en Zorggroep Meander Ledenvereniging.
  • Dagtocht Marken en Volendam, bestemd voor leden van Evean Ledenvereniging.

Als pilot verscheen er in Drenthe eind november een huis-aan-huis krant. Voor deze krant hebben we een dagtocht samengesteld naar de drijvende kerstmarkt in Leiden. We hebben ook voor deze dagtocht rekening gehouden met de uitkomsten van het onderzoek.

In het onderzoek Dagje uit en meerdaage reis stonden ook vragen over meerdaagse reizen. Deze uitkomsten worden verwerkt voor een mooi aanbod voor het voorjaar 2019. Voor meerdaagse reizen vinden leden de verzorging een belangrijk punt. Daarom gaat de ledenvereniging in samenwerking met twee organisaties meerdaagse reizen aanbieden met echte zorg.

Samen met Het vakantiebureau gaan wij compleet verzorgde reizen aanbieden met vaste bestemmingen. En voor leden die zelf hun vakantie boeken, de bestemming en organisatie regelen, kan straks contact worden opgenomen met Comfortzorg. Zij regelen dan de zorg en/ of hulpmiddelen op locatie.

Leden die niet in zorg zijn, maar die wel een goed verzorgde meerdaagse reis willen, kunnen binnenkort ook een nieuw reisaanbod verwachten.

Benieuwd naar de dagtochten en meerdaagse reizen? Houd het ledenmagazine en de website in de gaten.

Resultaten onderzoek Dagje uit en Meerdaagse reis