Onderzoek Live chatten met ledenadviseurs

De ledenvereniging heeft een chatfunctie op haar website toegevoegd
De ledenvereniging wilde weten of je interesse hebt in chatten met onze ledenadviseurs. En over welke onderwerpen je wilt chatten.

Uitkomsten onderzoek Live chatten

43% van de panelleden geeft aan zeker of waarschijnlijk wel gebruik te maken van live chatten met de ledenadviseurs als de ledenvereniging dat mogelijk zou maken. 20% wist het nog niet en 37% denkt het live chatten niet te gebruiken. Maar liefst 43% wil graag live chatten met de ledenadviseurs.

Dit zeggen leden

• Wanneer: vooral doordeweeks overdag (89%) en/of in de avonden (39%).
  • Hoe vaak: merendeel één keer per jaar (71%), klein deel één keer per half jaar (20%).
  • Waarover: vooral vragen rondom zorg thuis (54%), huishoudelijke hulp (44%), klussendienst (38%) en vragen over lidmaatschap (37%).
  • Reactietijd: grootste deel wil binnen 5 minuten eerste reactie (over wachttijd) (29%).
  • Informatie: merendeel wil graag mail achteraf met chat-conversatie (37%).

Dit hebben wij gedaan met de uitkomst

Op basis van dit onderzoek heeft de ledenvereniging afgelopen jaar een chatfunctie op haar website toegevoegd. Via de chat krijg je van onze ledenadviseur binnen 5 minuten een reactie op jouw vraag. Aarzel dus niet en maak er gebruik van!

Chatten met de ledenadviseur