Onderzoeker in beeld

Maak kennis met een enthousiaste onderzoeker
De ledenvereniging stuurt u gemiddeld 8 keer per jaar een onderzoek. Dat doet zij met hulp van onderzoeksbureau Totta. Maak kennis met één van de enthousiaste onderzoekers. Zij geeft antwoord op drie vragen over haar werkzaamheden en interesses.

3 vragen aan Sedef Özen (26 jaar, Amsterdam)

Sedef Özen1. Wie ben jij en wat houdt het beroep onderzoeker in?

Ik ben Sedef en werk als onderzoeker bij bureau Totta Research. Mijn collega’s en ik helpen de ledenvereniging nog beter een beeld te krijgen over wat de wensen en behoeftes van haar leden zijn, jullie dus! Ik werk nauw samen met Marjolein, de panelbeheerder bij de ledenvereniging, en ondersteun haar met verschillende taken rondom het ledenpanel. Zo help ik haar o.a. bij het opstellen en uitsturen van vragenlijsten, analyseer en rapporteer ik de onderzoeksresultaten en stuur ik jullie de nieuwsbrieven vanuit het panel (zoals deze).

2. Waar liggen je (maatschappelijke) interesses?

Bij Totta Research ben ik werkzaam in het non-profit team, wat inhoudt dat ik werk voor klanten zonder winstoogmerk. Dit is voor mij een bewuste keuze, omdat ik het belangrijk vind om bij te dragen aan de maatschappij. Door klanten als de ledenvereniging te ondersteunen, help ik namelijk indirect ook haar leden.
In mijn vrije tijd kan je mij in de keuken vinden. Ik hou enorm van koken en bakken en kijk dan ook ontzettend uit naar de feestdagen, waar weer flink uitgepakt zal worden.

3. Wat spreekt je aan in de ledenvereniging?

Ik vind het mooi dat de ledenvereniging haar leden ondersteunt op verschillende vlakken met hulp en advies. Het kan bijvoorbeeld gaan om de huur van hulpmiddelen of het volgen van cursussen. Alle ondersteuning zorgt ervoor dat mensen door kunnen met hun leven, op een veilige en zelfstandige manier. Ook vind ik het mooi dat de ledenvereniging, o.a. via het ledenpanel, luistert naar de mening en wensen van haar leden. Om haar leden zo goed mogelijk van dienst te zijn.

En wie bent u?

Stel u voor aan andere panelleden! Lijkt het u leuk om aan het woord te zijn en net als Sedef iets over uzelf en uw interesses te vertellen? Stuur ons dan een mail, via ledenpanel@ledenvereniging.nl.