Online college Kunstmatige intelligentie

Kennis opdoen over kunstmatige intelligentie? Volg de leerzame online colleges, live gegeven door studentdocenten van Stichting OGJG. Gratis voor leden.
Kunnen dieren en machines ook intelligent zijn? Hoe kan een robot praten en bewegen? Zullen robots ooit levensecht kunnen zijn? Deze vragen en meer zullen aanbod komen in de collegereeks Kunstmatige intelligentie: ‘Een Kijkje Achter de Beeldschermen’, gepresenteerd door Oud Geleerd Jong Gedaan. In vier opzichzelfstaande colleges neemt studentdocent Roos je mee in een aantal belangrijke thema's in de Kunstmatige Intelligentie.

Wil je graag meer weten over nieuwe technologieën, dan is deze collegereeks iets voor jou! De online collegereeks is gewoon thuis te volgen via Zoom op je eigen tablet, smartphone, laptop of pc. Gratis voor leden (normaal € 20,-)
  • Live colleges door student-docent
  • Leuke en interessante onderwerpen
  • Interactief: stel je vragen aan student-docent
  • Houdt je brein fris
  • Gewoon thuis te volgen op tablet, smartphone, laptop of pc

Kunstmatige intelligentie: 'Een kijkje achter de beeldschermen'Roos, studentdocent bij Oud geleerd Jong gedaan

Door: Roos
Datum: 19 en 26 juli, 2 en 9 augustus
Tijd: 19.00 - 20.00 uur

Colleges via Zoom

De online colleges volg je via Zoom, een programma dat videobellen mogelijk maakt. Op die manier kunnen we makkelijk in gesprek met elkaar. Interactieve discussies maken de colleges helemaal interessant!

Handleiding

Als je je aanmeldt voor de online colleges, ontvang je een handleiding. Die neemt je stap voor stap mee in de installatie van Zoom en deelname aan de colleges.

Volg je de colleges op je tablet of smartphone? Installeer alvast Zoom en probeer het uit:

Button Google Play Apple App Store

Ledenvoordeel

• Gratis voor leden (normaal € 20,-)

Voorwaarde

Body

Zo meld je je aan voor de online colleges Kunstmatige intelligentie

1. Klik hieronder op de knop Inloggen
  2. Log in met je lidnummer of het e-mailadres dat bij ons bekend is
  3. Scroll naar beneden en klik op de knop Aanmelden.
  4. Controleer je gegevens. Klopt alles? Klik op de knop Versturen

Samenvattingen Kunstmatige intelligentie downloaden

Hieronder kun je de samenvattingen van de colleges Kunstmatige intelligentie downloaden.