Persoonsalarm Overal

Binnen en buiten alarm slaan. Met ledenvoordeel
Man met hond wandelt in bos
Gaat u er graag op uit voor een wandeling of boodschap? Maar durft u niet zo goed omdat u zich onveilig voelt? Dan is Persoonsalarm Overal dé oplossing voor u: een draagbaar alarmapparaat waarmee u alarm kunt slaan en om hulp kunt vragen. Waar u ook bent: in huis, op straat, in het bos. Een veilig gevoel!

Stelt u zich eens voor. U maakt een wandeling met uw hond. De rust, de stilte: heerlijk! Ineens ziet uw hond een kat wegschieten en sprint er vandoor: u erachteraan. Vroeger dacht u daar misschien twee keer over na. Maar nu hoeft dat niet meer. U heeft Persoonsalarm Overal, dus u gaat achter uw hond aan. Omdat u weet dat wat er ook gebeurt, u met één druk op de knop alarm kunt slaan.

Zo werkt Persoonsalarm Overal

U draagt een klein alarmapparaat bij u om de hals of met een kledingclip. Als u hulp nodig heeft, drukt u op de knop van het alarmapparaat. Daarna kunt u via dit apparaatje spreken, net als via een mobiele telefoon. Ook bepaalt het apparaatje uw positie. Uw naaste of de zorgcentrale kan op de gekoppelde app of website zien waar u bent, als u daarvoor toestemming hebt gegeven.

Persoonsalarm Overal

• Veilig gevoel dat er snel hulp is als er iets met u aan de hand is. Waar u ook bent.
  • Buitenshuis en thuis direct spreken met uw naaste of de zorgcentrale
  • Handzaam apparaat: gemakkelijk te dragen en kan aangeven waar u zich bevindt.
  • Alle bewegingsvrijheid voor gebruiker: u kunt gaan en staan waar u wilt. Doen wat u leuk vindt. Overal
  • Gerust gevoel voor naaste of bekende: u houdt op afstand een oogje in het zeil. Minder stress
  • Geen installatie bij u thuis
  • Abonnement per maand opzegbaar

Kies het abonnement dat bij u past

Abonnement met zorgcentrale

• Uw alarmoproep gaat rechtstreeks naar de zorgcentrale. Deze is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. De zorgcentralist schat de situatie in en schakelt de hulp die nodig is in: uw naaste/bekende of professionele hulp.
  • € 17,45 per maand (normaal € 19,95)
  • 50% korting op draagbaar alarmapparaat: € 62,45
  • Gratis verzending en activatie (t.w.v. € 24,95)
  • Kledingclip € 9,95 Tot 1 januari 2019 gratis!

Abonnement zonder alarmcentrale

• Uw alarmoproep gaat rechtstreeks naar de telefoon van de 3 naasten of bekenden die u als hulpverlener hebt opgegeven. Dag en nacht. U kunt zelf instellen welke naasten of bekenden u wilt waarschuwen. Dit kunt u aanpassen wanneer u wilt.
  • € 12,45 per maand (normaal € 14,95)
  • 50% korting op draagbaar alarmapparaat: € 62,45
  • Gratis verzending en activatie (t.w.v. 24,95)
  • Kledingclip € 9,95 Tot 1 januari 2019 gratis!

Bestel Persoonsalarm Overal (met of zonder zorgcentrale) vóór 1 januari 2019 en u krijgt de kledingclip gratis (normaal € 9,95)!

Preventief huisbezoek wijkverpleegkundige

Wilt u eerst meer informatie voordat u uw Persoonsalarm Overal kiest? De wijkverpleegkundige komt graag bij u langs om u uitleg te geven. Dat heet een preventief huisbezoek. Tijdens dit bezoek kan de wijkverpleegkundige goed inschatten welk abonnement voor u de beste oplossing is. En of u professionele hulp nodig heeft.

Bestellen

Uw abonnement gekozen? Met of zonder zorgcentrale? Wilt u een preventief huisbezoek van de wijkverpleegkundige? U regelt het allemaal in één keer bij Zorgcentrale Noord (ZCN):

Persoonsalarm Overal bestellen

Bellen kan ook: 088 - 98 00 953

Uw voordeel als lid

• Abonnement zonder alarmcentrale: € 12,45 per maand (normaal € 14,95)
  • Abonnement met alarmcentrale: € 17,45 per maand (normaal € 19,95)
  • 50% korting op draagbaar alarmapparaat: € 62,45
  • Gratis verzending en activatie (t.w.v. € 24,95)
  • Kledingclip € 9,95 Tot 1 januari 2019 gratis!

Voorwaarden

• U bent lid van de ledenvereniging. Voor € 20,50 per jaar bent u al lid. Lid worden
  • Professionele hulp krijgt u alleen bij het abonnement Persoonsalarm Overal met zorgcentrale én als u een zorgindicatie heeft. Een zorgindicatie kunt u aanvragen bij de wijkverpleegkundige, bijvoorbeeld bij een preventief huisbezoek.