Persoonsalarm Smart

Altijd hulp binnen handbereik
Vrouw met kop thee/koffie in de hand kijkt uit het raam
Woont u alleen en zelfstandig? En voelt u zich niet helemaal veilig in huis? Omdat u beginnende dementie heeft bijvoorbeeld, of omdat u steeds banger bent dat u valt? Dan is Persoonsalarm Smart de oplossing voor u: een slim sensorsysteem dat automatisch alarm slaat. Zo heeft u altijd hulp binnen handbereik. Een gerust gevoel.

• Slim sensorsysteem, dat herkent dat er iets aan de hand is
  • Automatisch alarm
  • Zonder alarmknop of camera's
  • App voor uw naaste
  • Hulp van uw naaste of Zorgcentrale Noord (ZCN)
  • Abonnement per maand opzegbaar
  • U koopt een sensorpakket
  • Gratis installatie bij u thuis

Zo werkt Persoonsalarm Smart

Er worden sensoren geplaatst op een aantal plekken in uw huis. Die zijn gekoppeld aan een slim systeem dat registreert en analyseert wat u dagelijks doet. Het herkent daarin patronen zoals: hoe laat staat u op, hoe lang bent u in de badkamer, etc.

Is er iets aan de hand? Dan kunt u natuurlijk zelf hulp inschakelen. Maar stel, u bent gevallen in de badkamer en u kunt niet opstaan. Persoonsalarm Smart herkent dat en slaat automatisch alarm. Zo heeft u altijd hulp binnen handbereik.

Uw naaste

Man kijkt op zijn telefoonSmartphone met app Persoonsalarm SmartMaakt uw omgeving zich zorgen om u? Voor uw naaste is er een app waarmee ze uw dagelijkse activiteiten kunnen volgen. Als het sensorsysteem iets bijzonders opmerkt, krijgt uw naaste een bericht op de telefoon:

• Als u iets anders doet dan normaal, bijvoorbeeld: u komt niet uit bed, of u blijft langer dan normaal in de badkamer.
  • Als er een verandering in een patroon sluipt, bijvoorbeeld: u gaat steeds langzamer lopen, of u gaat steeds vaker naar het toilet.

Zorgcentrale

Er kan ook een alarmoproep naar de zorgcentrale gaan. Bij Zorgcentrale Noord (ZCN) zitten 24/7 ervaren verpleegkundigen klaar om uw alarmoproep te beantwoorden. Zij kunnen direct inschatten welke hulp u nodig heeft. Belangrijk in situaties waarin elke seconde telt!

Voor het abonnement mét zorgcentrale betaalt u € 5,- meer.

Preventief huisbezoek wijkverpleegkundige

De wijkverpleegkundige kan u vertellen over oplossingen die u kunnen helpen om zelfstandig te blijven wonen. Zoals Persoonsalarm Smart. Uw zorgverzekering betaalt de kosten van een preventief huisbezoek. U vraagt een preventief huisbezoek aan bij Zorgcentrale Noord (ZCN):

Kies het abonnement dat bij u past

• Persoonsalarm Smart zonder zorgcentrale € 12,95 per maand (normaal € 14,95)
  • Persoonsalarm Smart met zorgcentrale  € 17,95 per maand (normaal € 19,95)

Kies het sensorpakket dat bij u past

• Sensorpakket Appartement € 126,50 (normaal € 149,-)
  • Sensorpakket Woonhuis € 148,- (normaal € 174,-)
  • Gratis installatie (normaal € 99,-)

Bestellen

Uw abonnement gekozen? Met of zonder zorgcentrale? U regelt het allemaal in één keer:

Bel: 088 383 20 00

Uw voordeel als lid

Korting op abonnement, apparatuur en installatiekosten

• U bent lid van de ledenvereniging. Voor € 20,50 per jaar bent u al lid.
  • U woont alleen.
  • U heeft werkende wifi in huis.