Pimp mijn rollator

Ontwerp en win jouw unieke droomrollator
Aansprekende kleuren, een speciaal thema of juist die stoere look? Maak je rollator hip, vrolijk en herkenbaar. Met de winactie van Medipoint en Espria Ledenvereniging maak je kans op het winnen van een unieke rollator. Geheel volgens eigen ontwerp.

Kleur, verf, knip en plak

Hoe zou jij willen dat je rollator eruitziet? Gebruik al je fantasie en bewerk jouw droomrollator. Kies voor bijzondere kleuren, opvallende materialen, speciale extra’s ... Alles is mogelijk met jouw eigen creatie! Enige voorwaarde: de rollator moet wel blijven doen waarvoor deze is bedoeld. Pimp je rollator en stuur jouw ontwerp in. De winactie is een samenwerking tussen Medipoint en de ledenvereniging. Een samengestelde jury kiest vijf winnende ontwerpen die ook werkelijk worden nagemaakt.

Doe mee!

Maak kans op een rollator met jouw eigen ontwerp! Kleur bovenstaande rollator in of maak een eigen tekening of schets en stuur deze op. Of download een print van een kale rollator.

Rollator om te ontwerpen met logo's,

Actievoorwaarden

• Om mee te kunnen doen, moet je lid zijn van Espria Ledenvereniging. Nog geen lid? Voor € 21,50 ben je al lid. Word lid.
  • Stuur je ontwerp uiterlijk voor 21 januari 2022 in.
  • Per mail naar service@ledenvereniging.nl.
  • Per post naar Espria Ledenvereniging O.v.v. Pimp je rollator Postbus 30 9410 AA Beilen.
  • Vermeld bij je inzending je lidnummer, naam en adres.
  • De inzendingen kunnen worden gepubliceerd.
  • Alleen de winnaars krijgen bericht.
Formulier
Slechts één bestand.
64 MB limiet.
Toegestane types: gif, jpg, png, bmp, eps, tif, pict, psd, txt, rtf, html, odf, pdf, doc, docx, ppt, pptx, xls, xlsx, xml, avi, mov, mp3, ogg, wav, bz2, dmg, gz, jar, rar, sit, svg, tar, zip.