Wij bemiddelen voor u

Zodat u wordt gehoord
Heeft u een klacht over de thuishulp die u krijgt? Of een verschil van mening over de betaling van een product of dienst? Wij zorgen ervoor dat u gehoord wordt en treden namens u op als bemiddelaar.
Statistische cijfers

U staat er niet alleen voor

Ledenconsulent op bezoek bij oudere vrouw

Heeft u een klacht?

De ledenvereniging weet wat uw mogelijkheden en rechten zijn als u een klacht heeft over een product of dienst. Wij helpen u uw klacht kenbaar te maken en staan u bij in het vinden van een bevredigende oplossing.

Bent u ontevreden?

Soms is een klacht indienen niet voldoende om een probleem op te lossen. Met onze achterban van 330.000 leden zijn wij in staat om invloed uit te oefenen op aanbieders en andere belangrijke partijen, zoals zorgverzekeraars en overheden. Zo helpen we om het totale dienstenaanbod steeds beter af te stemmen op de wensen van onze leden.

Ledenconsulent en lid kijken naar tablet

Ledenpanel

Heeft u ideeën voor verbetering?

Wij horen graag hoe de dienstverlening in uw buurt volgens u verbeterd zou kunnen worden. Daarom hebben wij een online ledenpanel. Met uw ideeën kunnen wij onze service, producten en diensten verbeteren, samen met onze partners en met beleidsmakers.

Naar ledenpanel

Albert en SonjaWij zijn prima geholpen

“De ledenvereniging heeft ons prima geholpen toen wij een verschil van mening hadden met de thuiszorgwinkel. We hadden daar een scootmobiel besteld voor mijn man. Kort daarna ging zijn toestand ineens zo snel achteruit, dat een scootmobiel eigenlijk geen zin meer had. Gelukkig konden we de aankoop nog ongedaan maken. Alleen onze aanbetaling kregen we niet terug."
"Ik heb de ledenvereniging gebeld en gevraagd of hier nog wat aan te doen was. Zij overlegden namens ons met de thuiszorgwinkel. Het bedrag van de aanbetaling mogen we nu besteden aan een ander product, waar mijn man wel mee geholpen is. Daar konden wij ons in vinden.”

Albert en Sonja Vermeulen, lid