Doe mee aan proef mobiele alarmering

Testers gezocht voor personenalarmering voor binnen en buiten
Vrouw in keuken met mobiel alarmapparaatje om de nek

Wilt u meedoen aan de proef? Bel meteen! Onze ledenconsulent vertelt u meer over de proef en hoe u zich aanmeldt.

Doet u mee aan de proef om mobiele alarmering te testen? Tot en met 31 december kunt u mobiele alarmering uitproberen: een draagbaar alarmapparaat waarmee u alarm kunt slaan als er iets met u gebeurt. Waar u ook bent: in huis, op straat, op de camping... We zoeken in totaal 50 testers.

Hoe werkt mobiele alarmering?

Als gebruiker van mobiele alarmering draagt u een klein alarmapparaat om de hals. Als er iets met u aan de hand is, slaat u met dit apparaatje alarm. Daarna kunt u via dit apparaatje spreken, net als via een mobiele telefoon. Ook bepaalt het apparaatje uw positie. Uw contactpersoon of de alarmcentrale kan op de gekoppelde app of website zien waar u bent.

Mobiele alarmering:

• Geeft u als gebruiker alle bewegingsvrijheid: u kunt gaan en staan waar u wilt. Doen wat u leuk vindt. Niet alleen in uw eigen huis maar ook daarbuiten. Terwijl u het veilige gevoel heeft dat er snel hulp is als er iets met u aan de hand is. Waar in Nederland u ook bent.
    • Geeft u als mantelzorger een gerust gevoel: u houdt op afstand een oogje in het zeil. U wordt minder belast en heeft minder stress.

Hoe kunt u meedoen aan de proef?

U kunt aan de proef met mobiele alarmering meedoen als u zelf het alarmsysteem wilt gebruiken of als u zorgt voor een naaste. Als deelnemer aan de proef krijgt u het alarmapparaat gratis van de ledenvereniging (normaal € 124,95) en betaalt u geen activatie- en verzendkosten (€ 24,95). U hoeft alleen nog te kiezen voor een abonnement:

• Alarmering mantelzorgers, zonder alarmcentrale (€ 14,95 per maand)

• Na alarmering via de SOS-knop worden 3 contactpersonen tegelijk gebeld.
      • De eerste contactpersoon die opneemt, kan daarna spreken met degene die alarm slaat.
      • Mocht er niemand antwoorden, dan stuurt het systeem automatisch opnieuw een bericht.
      • Op de gekoppelde app of website zien de contactpersonen waar degene is die alarm slaat, en wie de alarmoproep heeft beantwoord.
    • Alarmering mantelzorgers en back-up van alarmcentrale (€ 19,95 per maand)
      • Na alarmering via de SOS-knop worden 3 contactpersonen tegelijk gebeld.
      • Als er dan nóg niemand reageert, dan wordt een alarmcentrale gewaarschuwd. Deze is 24 uur per dag bereikbaar.
      • De alarmcentrale ziet waar degene is die alarm slaat, en neemt contact op met maximaal 3 contactpersonen, in de volgorde die u wenst.
    • Alarmering mantelzorgers via alarmcentrale (€ 19,95 per maand)
      • Na alarmering via de SOS-knop wordt een alarmcentrale gewaarschuwd. Deze is 24 uur per dag bereikbaar.
      • De alarmcentrale ziet waar degene is die alarm slaat, en neemt contact op met maximaal 3 contactpersonen, in de volgorde die u wenst.

Tijdens de proef

Wij nemen contact met u op over uw ervaringen, zoals:

• Hoe verliep het bestellen?
    • Hoe vond u het om het apparaat en de app in gebruik te nemen?
    • Hoe ervaart u het gebruik van het apparaat en de app?

Uw voordeel als lid

• De ledenvereniging betaalt uw draagbaar alarmapparaat (normaal € 124,95). Dit apparaat mag u houden als u volledig aan de proef deelneemt.
    • Geen aansluit- en verzendkosten (normaal € 24,95).
    • U ontvangt tegen het einde van de proef een terugkoppeling over de ervaringen en een vrijblijvend aanbod om mobiele alarmering voort te zetten.

• U bent lid van de ledenvereniging. Nog geen lid? Meld u nu aan als lid!
    • Aanmelding op volgorde van binnenkomst.
    • U neemt een abonnement voor de actieperiode (tot en met 31 december 2017). Uw abonnement eindigt automatisch.
    • U doet mee aan het gebruiksonderzoek, net als de contactpersonen die u opgeeft.