Klussendienst

Hulp bij klussen in huis en tuin
Klusje in huis te doen? Iets in de keuken dat je zelf niet kunt aanpakken? Of in de tuin? Dan is de klussendienst een uitkomst. Dan komt er een klussenman of tuinman bij je langs. Als lid krijg je korting op het uurtarief.
  • Als je geen tijd heeft om zelf te klussen in huis of in de tuin.
  • Als je zelf niet zo handig bent met klussen.
  • Als je snel geholpen wilt worden.
  • Als je een klein klusje in huis of in de tuin wilt laten doen.
  • Als je gemakkelijk een klusjesman/klusjesvrouw wilt vinden.

Dit kan de klusjesman/klusjesvrouw voor jou doen

• Tuinwerkzaamheden: de tuin netjes maken
  • Kasten in elkaar zetten
  • Schilderij ophangen
  • Dakgoot schoonmaken
  • Terras of balkon schoonmaken
  • En nog veel meer!

Ledenvoordeel

• Persoonlijke assistent beoordeelt eerst jouw klus
  • Het uurtarief ligt tussen € 25,- en € 35,- per uur*
  • Geen eenmalige servicekosten van € 14,95.
  • Reiskosten zijn in overleg. UWassistent probeert een hulp binnen 10 kilometer van je adres te vinden. Indien dit niet lukt of je voorkeur gaat uit naar een hulp die meer dan 10 kilometer bij je vandaan woont, kunnen er reiskosten in rekening gebracht worden. Dit is natuurlijk altijd in overleg. Dan is het €0,21 per kilometer, met een max van €10 per aanvraag.

* Het exacte tarief wordt van tevoren afgesproken. Het tarief hangt af van de beschikbare dienstverlener en wensen.

• Je bent lid van Espria Ledenvereniging. Voor € 22,50 per jaar ben je al lid!
  • De klussendienst voert alleen klussen uit die je hebt aangevraagd en op de kluslijst staan.
  • Klussen op schuine daken, onder vloeren of in kruipruimtes zijn niet mogelijk.
  • De minimale afname van deze dienst is 2 uur.
  • De eerste 2 uur betaal je volledig, daarna per kwartier.
  • Je betaalt achteraf. Daarvoor krijg je een factuur toegestuurd. Contant betalen is niet mogelijk.

Annuleren

Tot 24 uur van tevoren kun je zonder kosten annuleren. Daarna betaal je annuleringskosten.

Zo vraag je de klussendienst aan

1. Klik hieronder op de knop Inloggen.
  2. Klik daarna op de knop Aanvragen, die dan is verschenen.
  3. Controleer het formulier en verstuur het.
  4. Binnen 5 werkdagen word je gebeld door klusbedrijf UWassistent om afspraken te maken over jouw klus. Er komt eerst een persoonlijke assistent. Die beoordeelt de klus en kiest daar een passende vakman/vakvrouw bij uit.
  5. Binnen 2 weken is de klussenman/klussenvrouw bij jou aan huis.
    LET OP De wachttijd is soms langer. Dit hangt af van de vraag in je regio.