Waterfles met slimme teller op dop

Exclusief voor leden: 25% korting
Hydranome waterfles, slimme dop en stippensysteem

Drink ik wel genoeg? Met deze mooie Hydranome waterfles vraagt u zich dat nooit meer af. De fles heeft namelijk een handige dop waarop u precies ziet hoeveel u heeft gedronken. Ledenactie: nu slechts € 12,35 (normaal € 16,50). U krijgt maar liefst 25% korting!

Handig hulpje om voldoende te drinken

U ziet in één oogopslag hoeveel water u drinkt door het aantal stippen dat op de dop van de waterfles gevuld is. De teller is een handig hulpje om voldoende te drinken. Geheel volgens de richtlijnen van de Europese Autoriteit voor Voedselveiligheid telt de fles voor vrouwen 1,6 liter water per dag en voor mannen 2 liter. En op een warme zomerdag kan de fles gewoon mee in uw fietstas, want de fles lekt niet. Ook handig: de waterfles is vaatwasserbestendig.

Unieke en slimme dop

De waterfles heeft 2 volumestrepen: een voor vrouwen (400 ml) en een voor mannen (500 ml). Vul de fles tot uw niveau. Elke keer wanneer u de fles vult, draait u de dop naar de volgende stand. U begint met één stip, met vier stippen drinkt u voldoende water.

Water drinken gezond

Water regelt uw lichaamstemperatuur, laat uw hersenen goed werken, zorgt voor de afvoer van afvalstoffen en houdt uw huid soepel en elastisch. Per dag verliest u 2 tot 3 liter water. Het is belangrijk om dat aan te vullen. De waterfles helpt u daarbij.

Bestel de slimme waterfles nu

• Voedselveilig en BPA-vrij
  • Geen plastic bijsmaak
  • Lichtgewicht en handig in gebruik
  • Brede basis, dus valt niet om
  • Verkrijgbaar in de kleuren Bold Red, Fresh Aqua, Power Blue en Sophistcated Grey

Uw voordeel als lid

25% ledenkorting

U betaalt nu slechts € 12,35 (normaal € 16,50), plus verzendkosten

Verzendkosten

• Voor 1 waterfles: € 3,95
  • Voor 2 waterflessen: € 1,95
  • Voor 3 of meer waterflessen: GRATIS

• U bent lid van de ledenvereniging. Nog geen lid? Meld u nu aan als lid!
  • Ledenkorting alleen via de websites van de ledenvereniging en Hydranome.
  • Ledenkorting geldig van 20 juni 2017 tot en met 30 september 2017.
  • Niet geldig in combinatie met andere acties en/of aanbiedingen.