Word tester van Leefstijlmonitoring

Als u zorgt voor een alleenwonende ouder, buur of kennis
Probeer nu voordelig uit: Leefstijlmonitoring. Een slim sensorsysteem dat volgt hoe het met uw naaste gaat. Ideaal als u als mantelzorger op afstand een oogje in het zeil wil houden bij bijvoorbeeld uw vader, moeder of buur. U weet beter hoe het gaat en of er iets aan de hand is. Als lid kunt u dit systeem een half jaar uitproberen. Gratis. Meld u nu als tester aan!

Zo werkt Leefstijlmonitoring

Bewegingssensoren in huis registreren wat uw naaste de hele dag doet. Het systeem leert daardoor het dagelijkse leefpatroon kennen. Via de app op uw smartphone blijft u als mantelzorger op de hoogte:

• U kunt volgen wat uw naaste dagelijks doet. Bijvoorbeeld of uw vader, moeder of buur binnen is of buiten. Zo kunt u eenvoudig een oogje in het zeil houden. Een gerust gevoel.
  • U ziet of er veranderingen in het dagelijks leefpatroon van uw naaste (trendanalyse) sluipen. U krijgt een waarschuwing als er risico's ontstaan, bijvoorbeeld om te vallen. U kunt op tijd maatregelen nemen.
  • U ontvangt een alarmsignaal als uw naaste langere tijd niet actief is. Bijvoorbeeld omdat hij of zij is gevallen. U kunt meteen hulp bieden.
Sensorpakket

Bekijk de video:

Sensorpakket met abonnement

U kiest het sensorpakket dat het beste in de woning van uw naaste past. Daarbij kiest u voor een abonnement:

Abonnement met app: op uw smartphone kunt u 24/7 volgen hoe het met uw vader, moeder of buurvrouw gaat. U krijgt inzicht in een aantal activiteiten en of uw naaste iets anders doet dan normaal. Ook volgt u of er veranderingen sluipen in het leefpatroon van uw naaste (trendanalyse), waardoor bijvoorbeeld de kans toeneemt op vallen, uitdroging of ondervoeding. En als er iets aan de hand is, slaat de app alarm.

Abonnement met app en zorgcentrale: alles wat het abonnement met app biedt. Plus: de 24-uurs centrale volgt hoe het met uw naaste gaat en houdt alles in de gaten. Als er iets aan de hand is, neemt de centrale contact met u op.

Man kijkt op smartphone

Probeer het nu gratis uit

• Meld u aan voor de test. Wees er snel bij, er kunnen 40 leden deelnemen.
  • De test duurt 6 maanden of langer, uiterlijk tot 1 januari 2019. Het eindigt automatisch.
  • In november 2018 krijgt u een aantrekkelijk aanbod voor een sensorpakket met een betaald abonnement.
  • Tijdens de test werkt u mee aan een gebruiksonderzoek. Zo kunt u aangeven wat u goed vindt aan Leefstijlmonitoring en wat beter kan.
  • U installeert zelf het sensorpakket (€ 5,95 verzendkosten) of laat dit installeren door een monteur (€ 85,-).

• U bent lid van de ledenvereniging. Nog geen lid? Meld u nu aan als lid!
  • De persoon bij wie het sensorpakket in huis komt, woont alleen en heeft werkende wifi.
  • Deelname op volgorde van aanmelding. We zoeken maximaal 40 testers.