Huis vol slimme snufjes

10 manieren om uw huis veiliger te maken
Oudere man en vrouw samen met jongeman bij voordeur met slimme snufjes
Slimme apparaten in uw huis maken uw leven niet alleen makkelijker, maar vaak ook veiliger. Met deze 10 slimme snufjes is uw huis klaar voor de toekomst.

10 slimme snufjes voor veiligheid en gemak thuis

1. Slimme verlichting

Man stel met smartphone verlichting inDe slimme lampen van bijvoorbeeld Philips, Osram en Ikea bedient u gemakkelijk op afstand met een app op uw smartphone. Ook als u niet thuis bent. Handig tegen inbrekers én u voorkomt dat u onnodig energie verbruikt.

2. Behulpzame speaker

Met de slimme speakers HomePod, Google Home en Amazon Echo kunt u muziek afspelen, het nieuws horen, andere apparaten in huis besturen en nog veel meer. Vertel de speaker simpelweg met uw stem wat u wilt en hij doet wat u zegt. U kunt de speaker zelfs vragen om dingen voor u te onthouden.

3. Veilige deurbel

Slimme deurbel RINGMet een video-deurbel ziet u via uw smartphone wie er voor uw deur staat. Een veilig idee. U kunt deze persoon zelfs op afstand te woord staan, ook als u niet thuis bent.

Bestel deze deurbel met 10% ledenkorting
€ 107,95 (normaal € 119,95). Kortingscode: Ring

4. Veilig koken

Even afgeleid tijdens het koken? Voorkom dat de vlam in een droogkokende pan slaat met een speciale kookbeveiliger. Die zorgt er bij rook of walm direct voor dat de gas- of elektratoevoer wordt afgesloten.

5. Looprouteverlichting

Twee benen bij ledlampMet ledlampjes die automatisch oplichten zodra u uit bed stapt, vindt u ’s nachts veilig en moeiteloos uw weg naar het toilet.

Bestel deze ledlamp met 10% ledenkorting
€ 22,45 (normaal € 24,95). Kortingscode: Sensorlamp

6. Robothulpjes

Wilt of kunt u zelf niet stofzuigen of het gras maaien? Grasmaai- of stofzuigrobots houden uw huis en gazon keurig aan kant. Zelfs als u niet thuis bent..

7. Persoonsalarm Smart

Scherm Persoonsalarm SmartDe sensoren van Persoonsalarm Smart herkennen uw dag- en nachtritme en merken het op als u bijvoorbeeld niet uit bed komt of niet thuiskomt. Is er iets aan de hand, dan wordt er automatisch alarm geslagen en komt er hulp aan.

8. Handige kraan

Zelfs uw bad kunt u met behulp van een app op uw smartphone laten vullen met precies genoeg water op precies de goede temperatuur. Zo kan uw bad nooit overstromen en gebruikt u nooit meer water dan u nodig heeft.

9. Slimme thermostaat

NEST thermostaatMet een slimme thermostaat is uw huis altijd lekker warm als u thuiskomt. Hij is op afstand bedienbaar. En u bespaart er nog energie mee ook.

Bestel deze thermostaat met 10% ledenkorting
€ 269,10 (normaal € 299,-). Kortingscode: Thermostaat

10. Slimme koelkast

Een koelkast die zelf in de gaten houdt welke producten op zijn en meteen alvast de boodschappen bestelt? Het is een kwestie van tijd voor we die kunnen kopen. Wat al wél bestaat is een slimme koelkast met ingebouwde camera’s. Zo kunt u tijdens het boodschappen doen op uw smartphone zien of er bijvoorbeeld nog boter in de koelkast ligt.

Uitproberen? Kom naar het Beleefhuis

Een aantal van deze slimme apparaten voor in huis kunt u zelf uitproberen in het Zlimthuis Beleefhuis in Hoogeveen. Als lid kunt u bovendien de gratis Thuisscan van Zlimthuis laten doen. Zo weet u precies wat u kunt doen om comfortabeler en veiliger te wonen.

Woongelukgesprek

Voelt u zich vrij in uw eigen huis? Ontspannen, veilig en comfortabel? Heeft u voldoende contact met uw omgeving? Kortom, voelt u zich thuis in uw eigen huis? U komt het allemaal te weten in het Woongelukgesprek. Ook krijgt u een advies hoe u uw woonplezier kunt vergroten. Gratis.

Afspraak maken
Bel 088 - 383 20 00