Slimme Kookwekker

Geef u op als tester!
Oudere vrouw in keuken
U bent druk aan het koken wanneer de telefoon gaat. Het is uw vriendin. Wat leuk dat ze belt! Voor u het weet bent u een half uur aan het kletsen. Plots ruikt u een vage brandlucht… Het eten! U loopt snel naar de keuken en ziet de rook uit de pan komen. Gelukkig kunt u net op tijd het vuur uitzetten!

Het loopt helaas niet altijd zo goed af als in het bovenstaande voorbeeld. De meeste woningbranden ontstaan namelijk in de keuken. Als u tijdens het koken te lang wegblijft bij het fornuis geeft de Slimme Kookwekker een waarschuwing. U bent op tijd terug bij het fornuis!

De Slimme Kookwekker is nog niet in de winkel verkrijgbaar. Er is een testversie. En die kunt u gratis testen!

Zo test u de Slimme Kookwekker

We maken een afspraak met u om de kookwekker bij u thuis op te hangen bij het fornuis. Daarnaast laten wij een vragenlijst achter die u kunt invullen. U krijgt dan uitgebreide uitleg over hoe de kookwekker werkt en welke punten u bij moet houden tijdens het testen. Na een week wordt de kookwekker weer opgehaald en de vragenlijst die u heeft ingevuld meegenomen. Er worden u dan nog een aantal vragen mondeling gesteld. Dit zijn de volgende vragen:

• Wat vindt u van de kookwekker?
  • Geeft de kookwekker u een veilig gevoel?
  • Wat vindt u goed aan de kookwekker?
  • Wat vindt u minder goed aan de kookwekker?
  • Zou u de Slimme Kookwekker willen hebben?
  • Hoeveel zou u willen betalen voor de kookwekker?
  • Wie zouden volgens u de Slimme Kookwekker willen hebben?
  • Wat zijn uw ervaringen met andere hulpmiddelen?
  • Wat is volgens u het verschil met een rookmelder?

Geef u op als tester

Bel: 06 - 13 94 62 59